Note fondée sur 883 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 juin 2016 sur Hotels
par Louisette
Publié le 2 janv. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2016 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill in a ranking for us. It is greatly appreciated.
par Denis
Publié le 11 août 2015 sur Hotels
par Sandra de Québec
Lits confortables
Publié le 19 août 2014 sur HotelsLes employés sont super avec les gens qui ne parlent pas trop anglais :) Le lit super confortables, très tranquilles sur les étages :)
par un voyageur
Publié le 15 août 2012 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Rea, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback, please come again and stay with us.
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
The staff was friendly but not overly expedient. The facility was not well lit and the signs weren’t in clear view
Main issue is property is advertised as having an EV charger but none could be found and staff was not aware of any charging stations close by.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Rea, Gestion de l’hôtel
So sorry for the experience you had here at the hotel. Please be assured that your feedback helps us a lot to improve our customer service and hotel. I will personally find out about an EV charging station here at the hotel
par un voyageur
Great renovated hotel and truly a pleasant stay!
Publié le 11 juin 2024 sur HotelsGreat service at the front desk, morning, noon, and night. Clean rooms and Breakfast was great. Breakfast had great choices for food and drinks will definitely stay here again and also recommend to others.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Rea, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We look forward to seeing you again.