Note fondée sur 506 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
Pour ce prix exorbitant ce fut une très mauvaise expérience je ne comprends pas pourquoi cet hôtel fait partie de votre liste l hôtel est en décrépitude, les tapis sales comme ce n est pas possible j ai même pris des photos pour supporter mon mécontentement je pense que Expédia devrait me donner un crédit pour cette lamentable expérience et que dire des déjeuners…ouch…. J attends votre commentaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Pam Smith, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for contacting us and letting us know that your recent stay was not the best. As we strive for excellence on a daily basis, we do apologize for any inconvenience that you experienced during your stay. As you can tell, we are undergoing renovations to provide our guests a better experience than ever before. I'm not exactly sure about the "lunches" that you expressed, but we do not serve lunch nor have a restaurant on site. We hope you will consider staying with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 20 juin 2022 sur Expedia
par un voyageur de Mont-Laurier
Publié le 6 avr. 2022 sur Expedia
Agréable séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par Pam Smith, Gestion de l’hôtel
I am so glad that you enjoyed your room. At Hampton Inn & Suites-North, we want everyone to feel like they are at their home away from home. We look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2021 par Pam Smith, Gestion de l’hôtel
I am so glad that you enjoyed your room. At Hampton Inn & Suites-North, we want everyone to feel like they are at their home away from home. We look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Pam Smith, Gestion de l’hôtel
I am so glad that you enjoyed your room. At Hampton Inn & Suites-North, we want everyone to feel like they are at their home away from home. We look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Nice location for drag strip, great food options nearby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Pam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and we look forward to seeing you again on your next visit to Florence, SC! If I can ever be of any service, please do not hesitate to contact me at the hotel.
par un voyageur de Hainesport
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The hotel was clean and they offer a hearty breakfast with a great variety. Check in was quick and efficient. Lots of parking available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Pam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us and for taking the time to contact us about your great experience at the Hampton Inn & Suites Florence-North-I-95. We do our best to provide all of our members with best-in-class service and hope to continue exceeding your expectations! We look forward to servicing you again, soon!
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Just overnight
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Pam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and we look forward to seeing you again on your next visit to Florence, SC! If I can ever be of any service, please do not hesitate to contact me at the hotel.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Staff was friendly. Morning breakfast was great. Rooms were clean. Can’t complain at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Pam Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us and for taking the time to contact us about your great experience at the Hampton Inn & Suites Florence-North-I-95. We do our best to provide all of our members with best-in-class service and hope to continue exceeding your expectations! We look forward to servicing you again, soon!
par un voyageur de Keene
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Pam Smith, Gestion de l’hôtel
I am so glad that you enjoyed your room. At Hampton Inn & Suites-North, we want everyone to feel like they are at their home away from home. We look forward to your next visit.