Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de GREENSBURG

Publié le 20 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thanks, Pamela for staying at the Hilton Cincinnati Airport and the great review! We hope you come back again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thanks, Michael for staying at the Hilton and for the 10 out of 10 rating! Please come back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Good choice for CVG airport

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Very pleasant stay and a nice breakfast buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thanks, Frank for the 10! We appreciate your business and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 out of 5 rating! We appreciate your business and hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Pretty good just had a problem with my card not working for a bit but overall good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Hilton Cincinnati Airport and for the good review. Please let us know how we can get a 10 next time! Thanks!
5 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Hotel is nice, the rooms, the grounds are clean. The beds are comfortable and my stay was positive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thanks, Terri for staying at the Hilton Cincinnati Airport and for the 10 out of 10! I am so glad you enjoyed our hotel. Please come back again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
I stayed in a lot of hotels over the years and years had the worst buffet I ever encountered. I was told it was $15 and that still wasn't worth it and then I got a bill for $44 Some of the food on there was an edible should've went to a different restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
I'm sorry to hear your breakfast was not up to par. That is certainly not our norm! I hope you were able to get the bill straightened out. Please let me know if you need further assistance. Thanks!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thanks, Shateeka for staying at the Hilton. Please let us know how we can get a 10 next time!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thanks, Angela for the great score! Please come back again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting the Hilton Cincinnati Airport and for the 10! We appreciate your business! Come back again!