Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Correspond exactement à ce que je souhaitais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par dt, Gestion de l’hôtel
Dear Morgane, thanks for the great evaluation, it is much appreciated. Our daily efforts need exactely this to encourage in doing always better and better to guarantee a great experience and a comfortable stay to our guests. Hoping to welcome you soon again, best regardsDaniele TorriniResident manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Bon hôtel. Chambre petite pour trois. Pas tout mis pour trois( seulement une petite bouteille d eau plate plus une pétillante offertent ) Très bon petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par dt, Gestion de l’hôtel
Dear Joelle, thanks for your comment, I'm so glad that the only problem has been the number of water bottles offered you as a welcome present, just asking us we could bring also the third one that tehe maid forgot to leave on the desk. We do have bigger rooms as the hotel has 87 different kind of rooms, the one you were assigned is the Comfort one corresponding at what you booked; I will be more then glad to upgrade you in your next stay by us ! Hoping to welcome you soon again, best regardsDaniele TorriniResident Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par dt, Gestion de l’hôtel
Dear Virginie, thanks for "recomending us" ! this is much more than a thousand words, it really confirm us that you appreciated your stay by the Rivoli Boutique Hotel. We do hospitality with passion and professioanlity and are so honoured we our guest recomend us. Hoping to welcome you soon again, best regardsDaniele TorriniResident Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par dt, Gestion de l’hôtel
Grazie MIreille! hope to see you soon again by the Rivoli Boutique Hotel ! Best regardsDaniele TorriniResident Manager
4 sur 5
par un voyageur de SOLAIZE

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
L'hotel est en plein centre ce qui est super pour visiter Florence ! Par contre l'insonorisation laisse a desirer, surtout avec les enfants qui hurlent...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par DT, Gestion de l’hôtel
Dear Amandine, thanks for the nice review. The Rivoli is not a modern and "standard" hotel, but takes place ina a XIV century convent and, full insonorization is quite impossible. We always hope in guests education and respect, but as you can imagine with kids is quite impossible every effort. Hoping this did not effect completely your experience, best regardsDaniele TorriniResident Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par dt, Gestion de l’hôtel
Buongiorno Ernesto, grazie della sua valutazione. Mi sarebbe piaciuto sapere cosa non è andato bene per poter intervenire. Cordiali salutiDaniele TorriniResident Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2022 sur Expedia
Très propre, personnel très agréable et serviable. Bon rapport qualité prix, à renouveler et à conseiller.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2022 par DT, Gestion de l’hôtel
Dear Michèle, thanks for the very nice review and excelent evaluation. It's always a great pleasure to read that you had a nice experience by teh Rivoli Boutique Hotel ! We do try every day to offer the best of our attetions and it's us for us to know that we succeeded ! Hoping to welcome you soon again, best regardsDaniele TorriniResident Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2022 par dt, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thanks for the great evaluation. Hope to welcome you soon, best regards Daniele Torrini Resident Manager
5 sur 5
par un voyageur

Zero soucis

Publié le 5 sept. 2021 sur Hotels
Parfaitement situé, l'accueil est disponible à tout moment. L'équipe du petit-déjeuner est super sympa et transmet une bonne énergie pour démarrer la journée. Les chambres sont grandes et la propreté sans reproche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2021 par dt, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Claude, thanks for the nice review, I'm so glad you appreciated the atmosphere and cleanliness of the house. Hoping to welcome you again in Florence, best regards Daniele Torrini Resident Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2021 par dt, Gestion de l’hôtel
Grazie Axel ! See you soon Daniele