Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Très moyen

Publié le 10 juill. 2022 sur Hotels
Pas de petit déjeuner, machine à glaçons en panne, odeur d’humidité. Lit confortable.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2019 sur Expedia
Les chambres sont petites et vieilles. Pas de choix au déjeuner. Le reste est ok.
2 sur 5
par Michel

Séjour mediocre

Publié le 23 oct. 2017 sur Hotels
Cheveux dans le bain poussière partout dans la chambre,est-ce qu'on fait vraiment le menage
2 sur 5
par un voyageur de Marietta

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
The property is very old. Everything needs to be renovated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par m, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us. We appreciate you taking the time to inform us of yourconcerns. I will be using your comments for improvements to property. It’s through commentssuch as yours for us to be able to improve.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Dissappointing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par m, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review of your stay. We sincerely apologize for any inconvenience. Rest assured we willdo everything we can to make the necessary improvements
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Me párese una gran opción y muy económica para un descanso rápido y seguro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post a review of your stay with Rodeway InnFlorence KY. We are happy to see you enjoyed your stay with us and we hope tosee you again on your next trip to Northern KY.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Room extremely dirty. Dead bugs scattered along floor. Main light didn’t work. Bathroom was disgusting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us. We appreciate you taking the time to inform us of yourconcerns. I will be using your comments for improvements to property. It’s through commentssuch as yours for us to be able to improve.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par m, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post on your recent stay with us at Rodeway InnFlorence KY. Welook forward to having you back as our guest and hope to see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par m, Gestion de l’hôtel
I appreciate you telling us about your experience at Rodeway Inn Florence KY. We hope to see you next timeyou’re in the Northern KY area.
3 sur 5
par un voyageur de Spring Hill

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Very noisy people are walking upstairs all night . Keep us awake all night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par m, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments about your experiences. We appreciate you taking thetime to post your comments about your stay, and we're sorry you did not get a great night'ssleep while with us. We'll be working with our team to make sure they are more aware of thesurroundings so they can help talk to guests and stop issues like the parking lot noise fromhappening again. We want all of our guests to have a great night's sleep when staying with usand we're hoping you'll come back and give us another try!