Note fondée sur 5 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,5 Propreté de la chambre
1,3 Service et personnel
2,0 Confort de la chambre
1,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kevin,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 20 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Maxie,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2021 sur Expedia
It was a real dive, not actually a hotel. Our room was in a shambles, not just dirty. The only good thing was that we were refunded and we left as quickly as possible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2021 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
On behalf of Studio 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while our guest. This is not our standard, and we take reports of poor room conditions very seriously. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.
Lilith
#Team6
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Julia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 30 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jalen,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6