Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Peu accueillant, chambre non-fumeur avec odeur de boucane. Secteur douteux
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Secteur peu sécuritaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hola,Lamentamos que hayas sentido que el área no era segura. Ten la seguridad de que tomamos todas las precauciones necesarias para garantizar un entorno seguro para nuestros huéspedes, al igual que cualquier otro motel. Nos encantaría tener la oportunidad de recibirte nuevamente y ofrecerte una mejor experiencia.Gracias por tu comprensión.
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Tout est ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Karine,Nous sommes ravis d'apprendre que tout s'est bien passé pendant votre séjour. Votre satisfaction est notre priorité. N'hésitez pas à nous contacter pour toute autre question ou préoccupation.
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
L’intérieur du micro onde navait pas été lavé après usage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Diane! Thank you for your feedback and the positive rating. We're glad that your stay was largely enjoyable, but we apologize for the oversight regarding the cleanliness of the microwave in your room. This is certainly not up to our usual standards, and we have addressed this with our housekeeping team to ensure a thorough cleaning of all amenities in our rooms.We appreciate you bringing this to our attention as it helps us improve our service. We hope to welcome you back soon and provide an even more satisfying experience. Thank you for choosing to stay with us!
par un voyageur
Publié le 14 avr. 2024 sur Expedia
Bon service jai demander de transferer de chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Daniel! Thank you for your excellent rating and for highlighting the good service you received during your stay. We're pleased to hear that our team was able to accommodate your request to transfer rooms smoothly. It's always our goal to ensure your comfort and satisfaction. We appreciate your feedback and look forward to your next visit, hoping to continue providing great experiences.
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Claude,We're glad to hear you had a wonderful stay with us! Should you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to contact us directly.
par un voyageur
Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
Tres sale je ne prendrais jamais une douche dans cette chambre. A éviter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christian, Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre avis est important pour nous, nous vous encourageons à contacter notre direction pour toute préoccupation future.
par un voyageur de saint eustache
Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
Good price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello andre,We are pleased to hear that you found our pricing to be satisfactory during your stay. Our goal is to provide value for our guests, and we appreciate your feedback. If you have any other comments or suggestions, feel free to reach out to us.
par un voyageur
Publié le 28 mars 2024 sur Expedia
Correct pour le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Pascal! Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our hotel to be a good value for the price. Your satisfaction is important to us, and we're committed to providing a comfortable and affordable stay for all our guests. If there are any areas where you believe we can improve to enhance your experience and earn that extra star next time, please don't hesitate to let us know. We appreciate your business and hope to welcome you back again soon.
par un voyageur
Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lisette,We are stoked to hear that you had a wonderful experience at our hotel. We look forward to welcoming you back again soon for another fantastic stay!