Note fondée sur 216 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Haven’t yet recieved deposit back for room been over a week from staying there
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Super helpful staff, great rooms
par un voyageur
Horrible Customer service
Publié le 22 août 2024 sur HotelsI was not allowed to check in because the hotel does not take my card even though that is the same card I booked with on your site. I immediately called customer service and was told they would look into it and they never did. I was not given a refund nor compensated for this. I had to find another hotel and pay. I spent a lot of money for two hotels in one night. Please be sure you let your customers know if a hotel does not take their card so they can avoid these issues.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Just perfect
Publié le 12 août 2024 sur HotelsMy wife and I had to stay for one night for an early morning appointment the next day. Check in was a breeze. The staff were helpful and friendly. The hotel and our room all looked pretty new. Was very clean. The bed was comfortable. And the breakfast was much better than most free breakfasts. Highly recommend.