Note fondée sur 931 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2019 par Randy Brown, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating, we are very grateful.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
I took my family to Tropic Falls for my son's birthday. This was our first time staying at the TownPlace Suites. The hotel was relatively quiet. The staff was very friendly. The bathroom had minor wear and tear issues but overall I would definitely recommend this hotel to any family traveling to Foley, AL.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Tana, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing. I am happy to hear that you enjoyed your stay. Come back and see us soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Tana, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Tana, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 out of 10!
5 sur 5
par un voyageur

Good Stay. Close To Everything.

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
It was a good stay. The room was good. Some of the people staying at the hotel was not abiding by the no smoking 🚭 signs the whole stay. But, that is normal. But, other than that, the stay was coolbeans.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Tana, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 out of 10! I am so sorry that there was smoking in prohibited areas during your stay. We will make sure to be more diligent about making sure guests are aware of our policies.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Tana, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rank our hotel. Please let me know if there is anything specific we can improve upon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Everything was clean and neat! Customer service is awesome they free breakfast are delicious
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Tana, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to sharing! I am so excited that you enjoyed your stay. I hope you are planning your return soon.
2 sur 5
par un voyageur

Not worth the price

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
The appearance was fine but my husband killed a spider and a roach in the hotel room and the let out bed was not clean the mattress had dirty and candy paper stuck to it with yellow stains on the mattress cover. Also while making reservations we stated 4 people were staying them only left two sets of towels and wanted us to turn in a set before we could get another set.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Tana, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing. I am so sorry that your stay wasn't pleasant. I hope you give us another opportunity in the future to serve you better.
5 sur 5
par un voyageur

Best staff ever

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
The hotel is pretty good but the staff was outstanding. Everyone was soooo kind
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Tana, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 out of 10 and kind words!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Tana, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing!