Note fondée sur 419 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2018 sur Hotels
au bord de la route
pas loin du centre mais il faut une voiture
pas de petit déjeuner
belle piscine et jacuzzi
par Michelle de Québec
Insatisfaction totale
Publié le 7 sept. 2013 sur HotelsMalpropreté des chambres et des lieux communs. Déjeûner continental vraiment ordinaire. Par contre le personnel est très courtois. .
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Daniel,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The employees were very nice and helpful while checking in and out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Brian,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Room was decent and clean. Nice nd friendly staff. Only downside was couple of druggies and hallway smelling like weed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Marion, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robert, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Chantelisha,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6