Note fondée sur 414 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2018 sur Hotels
au bord de la route pas loin du centre mais il faut une voiture pas de petit déjeuner belle piscine et jacuzzi
1 sur 5
par Michelle de Québec

Insatisfaction totale

Publié le 7 sept. 2013 sur Hotels
Malpropreté des chambres et des lieux communs. Déjeûner continental vraiment ordinaire. Par contre le personnel est très courtois. .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Daniel,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robert, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Chantelisha,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Air conditioner didn’t blow cold air. Immediately notified front desk. They told me it was working because it was blowing air (even though it wasn’t cold). Refused to adjust money off my stay. Definitely not worth the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
HI Kristin, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your comments are highly valued, and we are genuinely sorry to learn that your recent experience was not as positive as we would have liked. Your comments help us identify areas for improvement, and we are committed to using them constructively. If there are specific details about your stay that you believe we could have handled better, please do not hesitate to reach out to us to further discuss your experience. Natalie #team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
nice place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Timmy,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Race day

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
The gentleman at the front desk was friendly, and check in was fast. Our room was nice and very clean. We would definitely stay there again
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels