Note fondée sur 305 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Chicago

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Everything was fine, there was a stain in the toilet sit, that makes it look dirty, they should replace it, it gives a first bad impression, the person at the front desk could be a bit more courteous, other that that all good.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
We stayed here one night for our anniversary. We played golf at Abbey Springs, which is close to FVI. We had dinner in Williams Bay, which was also nearby, making it all very convenient. The room was clean and spacious, perfect for our needs, except the shower head was loose/leaking and water sprayed onto the bathroom floor (simple fix?). We would definitely stay here again.
3 sur 5
par un voyageur

Good location

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
All was fine but they had no soap for the shower, luckily I had my own. I felt price was a bit high for a motel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
HOTEL ROOM IN NEED OF REFURBISHING, DOES NOT REFLECT THE AREA OF THE HOTEL LOCATION.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
very friendly owners