Note fondée sur 417 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par CARRON de bourg saint maurice
hambre correcte et propre, accueil très agréable,
Publié le 30 avr. 2016 sur HotelsChambre correcte et propre, accueil très agréable, excellent petit déjeuner
par un voyageur
Publié le 9 janv. 2014 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Good value for money
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Overall good stay
Publié le 9 sept. 2024 sur HotelsGood stay. Very friendly staff. Nothing was too much trouble.
Room was a good size, very clean and comfortable although a little tired. Room was also quiet.
Ate at the establishment one evening of our stay. Side salad was excellent. The main meal was satisfactory and reasonably priced.
Overall good value compared to anywhere else in the area. Would definitely recommend & stay there again
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Very comfortable bed and pillows. Bathroom good and clean. Excellent breakfast and good service. Didn’t dine in the evening so can’t comment. Day staff friendly and helpful. Easy parking. Easy and quick check in.
Decor a bit tired looking, traditional.
Overall very clean and quiet. Convenient for The Ravenscourt Wedding nearby. Was able to book a taxi
Thank you for hassle free 2 night stay.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Was great for a business 1 night stay
par un voyageur
Goed en authentiek hotel
Publié le 19 août 2024 sur HotelsGenoeg parkeerplekken, goed gegeten en fantastisch ontbijt. Gezellig ingericht en authentiek hotel. Alhoewel het aan een drukke weg ligt, is hier weinig van te horen (kamers liggen aan achterkant). Koffie/thee faciliteiten op de kamer.
Personeel mag zich iets meer inleven in de gast (hoe kom ik over), twrwijl ze vriendelijk zijn.