Note fondée sur 706 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de laval quebec

parfait

Publié le 22 févr. 2018 sur Expedia
Pour : tout
Contre : non
Emplacement : pres de tout
nous sommes sur un rode strip des états unis facile a reserve
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par DaysInnForsyth, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Alicia!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par DaysInnForsyth, Gestion de l’hôtel
Kindrid, thank you so much for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the 5-Star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe to provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par DaysInnForsyth, Gestion de l’hôtel
Thank you Melanie for your feedback. We greatly appreciate it!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par DaysInnForsyth, Gestion de l’hôtel
Uhleiuh, thank you for your review. We appreciate your business and hope you had a fun and relaxing time here in Forsyth.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par DaysInnForsyth, Gestion de l’hôtel
Ben, thank you for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur de Columbus

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
bathroom was not clean and the bathtub was clogged
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I’m sorry to hear about the issues with the bathroom and clogged bathtub during your stay. This is not the experience we want for our guests. We’ll address these concerns immediately to ensure better service in the future. Thank you for your feedback.Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par DaysInnForsyth, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback sir