Note fondée sur 930 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2022 sur Expedia
Très décevant, sale et en piteux état. Il y avait des taches au plafond, à se demander s’il y avait eu un meurtre dans la chambre. Odeur particulière et bruit de corne de brume en permanence. Indiquait micro onde, mais il n’y en avait pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Kaur J.#Team6
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2022 sur Expedia
le café n'est pas dans la chambre, à la réception seulement. Sinon chambre propre et rénovée.
par un voyageur
Publié le 15 mars 2022 sur Expedia
Motel tout à fait correct pour un stop d’une nuit; près de la route et facile à trouver.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Alain,
Nous sommes ravis que vous ayez passé une excellente expérience et apprécions vos commentaires! Nous sommes impatients de vous fournir tous vos futurs besoins d'hébergement.
Lilith
#Team6
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
I was willing to try it out but the moment we arrived I immediately wanted to check out. There was hair on the toilet apart, ground, and shower. There was cigarette butts on the ground. There was stuff on the walls I don’t even want to know what it was and it smelt foul.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
No coffee provider in room. No cups. But for the price per night, I guess it was ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Virginia,Thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your comments are essential to us as we continually work to improve our services and the overall guest experience. Lilith#Team6
par un voyageur
Clean!
Publié le 21 sept. 2024 sur HotelsThe rooms are very affordable and super clean! I can’t recommend enough, so grateful for the care they put into cleaning the rooms throughly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nattaly,Thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Waiting on n the musty un air conditioned office to check in I looked around saw the people in front were f me paying cash to check in, saw the out of order sign for the pool the restaurant under construction and the general disrepair of this place and said, think I’ll drive the 6 hours home Instead. I’ve stayed here in the past and it was convenient with my dogs and found it always pretty run down but it’s gotten worse.
Don’t waste your money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Suzanne,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia