Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2022 sur Expedia
Très décevant, sale et en piteux état. Il y avait des taches au plafond, à se demander s’il y avait eu un meurtre dans la chambre. Odeur particulière et bruit de corne de brume en permanence. Indiquait micro onde, mais il n’y en avait pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Kaur J.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2022 sur Expedia
le café n'est pas dans la chambre, à la réception seulement. Sinon chambre propre et rénovée.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2022 sur Expedia
Motel tout à fait correct pour un stop d’une nuit; près de la route et facile à trouver.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Alain, Nous sommes ravis que vous ayez passé une excellente expérience et apprécions vos commentaires! Nous sommes impatients de vous fournir tous vos futurs besoins d'hébergement. Lilith #Team6
1 sur 5
par un voyageur de Santa Rosa

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
This was a nightmare. We were tired and there was loud noise, police activity etc next door until 2am. The whole place looks like is going to fall down. DO NOT RECOMMEND. We normally like Motel 6 but this was not up to standard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Bernadette,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Rooms were very outdated... beds were worn out... property was run down.. parking was terrible...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Douglas,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Great place to stay with lots to do in walkable place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The room was clean and the staff was very friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Sherry, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Kaur J. #team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Hotel was okay. I’m need of some keeping. Suited our needs. Shane at the front desk was very friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christian,We are already looking forward to your next visit, and we are determined to make it just as enjoyable as the last. If there is anything else we can do to enhance your next stay, please do not hesitate to reach out. Your satisfaction is our top priority. Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.