Note fondée sur 940 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2023 sur Expedia
Bon petit déjeuner. Accueil excellent. Possibilité de donner la caution dommage en Cash, ce qui est appréciable car la CB n'est pas impacté. Le Cash est restitué au moment du départ?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2023 par Mario, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us come back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2023 par Vicki, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback. We can't wait to see you again soon. Have a nice day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2022 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2024
The girls at the front desk where amazing! Still didnt stay. Thanks Baymont and Travelocity!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Front Desk Agent, Gestion de l’hôtel
We are truly sorry for the inconvenience caused to you upon your booking with us. We will be addressing all possible concerns and issues for that it may be handled accordingly. We hope to make your future booking with us for convenient and more suitable for your standard needs and expectations.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Will not be staying here again, the bed was not comfortable at all and there were bed bugs as well, we did not enjoy out stay at all.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
While the staff was friendly the fact that the elevator was down and i was placed on the third floor was inconvenient taking bags up and down
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Worn carpet, room smelled bad - awful really. Holes in drapes. Holes in walls. Carpet sticky- gross! Thank goodness they have very nice staff.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Old and run down, given a room without working a/c and staff was aware it didn’t work.
1 sur 5
par un voyageur

Hoody, dirty and a dump

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
This place is a dump in the hood! Homeless people everywhere outside, sketchy neighborhood, not clean or kept at all. I am not positive the pictures are from this hotel or stock photos. I was scare to leave my car overnight and happy to make it out safe the next day.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
You could feel the springs in the mattress, carpets stained and peeling paint on walls.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Management - Baymont, Fort Collins , Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay. We regret that we failed to exceed your expectations. Moving rooms can be facilitated by our front desk staff, at no charge to you.