Note fondée sur 948 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

A éviter

Publié le 5 août 2022 sur Hotels
Décevant manque d’entretien des chambres, limite salle, idem pour la piscine. Aucune insonorisation, super bruyant. Je regrette d’avoir réservé dans cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2022 par Bill - General Manager and Director of Sales, Gestion de l’hôtel
I apologize that your stay with us didn't meet your expectations. Our management and hotel staff work as hard as we can everyday to ensure that all of our guests have a pleasurable and memorable stay at our hotel. I, again, apologize. Safe travels.
4 sur 5
par un voyageur

Bon hotel

Publié le 13 juin 2018 sur Hotels
Séjour très agréable, chambres grandes, propres, mais climatisation hyper bruyante et murs mal insonorisés.On entend tout ce qui se passe à côté si vous voyez ce que je veux dire ... Piscine agréable, parking facile. Petit déjeuner par contre gratuit, mais plutôt basique. Heureusement, il y a un Ihop à côté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2018 par Karina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for any noise inconvenience and hope you enjoyed the rest of your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2017
Thank you for your rating! We look forward to having you stay again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2024
It was nice and comfortable and convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Bill - General Manager and Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Good Morning Sharon, Thank You for your 5 out of 5 rating. I appreciate your positive comments about our hotel. Hopefully, your travels will allow you to stay with us again soon. Thank You again and we appreciate your business.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
breakfast and proximity to CSU
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Bill - General Manager and Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Good Morning Lynn, Thank you for taking the time to complete the survey of our hotel. I appreciate your words about our breakfast offerings and the hotels' convenient location. Hopefully, your travels will allow you to stay with us again soon. Thank you again and we appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Lovely staff. Clean and close to campus and had all the amenities. Great spot for a business stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Bill - General Manager and Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Good Morning Chelsie, Thank You for your 5 out of 5 rating. Hopefully, your travels will allow you to stay with us again. Thank You again and we appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
nice convenient stay close to campus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Bill - General Manager and Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Good Morning Rachel, Thank You for your 5 out of 5 rating. I'm glad you enjoyed your stay with us. Hopefully, you'll be able to stay with us again soon. Thank You again and we appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Nice to have a hot breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Bill - General Manager and Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Good Morning Amy, Thank You for your 5 out of 5 rating. I appreciate your positive comment about our breakfast offerings. Safe travels and Thank You for your business.
5 sur 5
par un voyageur de Tonganoxie

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Very clean, friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Bill - General Manager and Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Good Morning Misty, Thank You for your 5 out of 5 rating. I appreciate your positive comments about the cleanliness of our guest rooms and our friendly hotel staff. I hope your travels will allow you to stay with us again soon. Thank You again and we appreciate your business.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Bill - General Manager and Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Good Morning Robert, Thank You for taking the time to complete the survey of our hotel. It appears that your expecations during your stay with us were met. I do hope that your travels will allow you to stay with us again soon. Thank You again and we appreciate your business.