Note fondée sur 833 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphane, Thank you for choosing to stay with us and for providing your valuable feedback. We hope to have the opportunity to impress on a return visit. Sincerely, Michael Lauria, GM
par un voyageur
Comme d’habitude 👍
Publié le 29 mars 2024 sur HotelsDeuxième séjour dans cet établissement et toujours rien à dire de négatif. Personnel à l’écoute et disponible , petit-déjeuner opérationnel ! Établissement très propre . Chambre insonorisée et correcte en terme d’espace (queen-size +sofa).
La proximité immédiate avec Sawgrass Mall…… just perfect !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Welcome back, and thank you for sharing your review of another wonderful stay at our hotel. I am glad our AC Hotel was an excellent backdrop for your visit to Sunrise, and our staff and accommodations continue to exceed your expectations. Thank you for your patronage, and we look forward to your next stay. Sincerely, Michael Lauria, GM
par un voyageur
Publié le 27 mars 2022 sur Expedia
Une chambre face aux ascenseurs 7eme étage sous le roof top où se déroulait une soirée avec DJ et danseurs.
Impossible de trouver un peu de calme, entre la musique de la soirée du roof top et des gens qui entrent et sortent des ascenseurs en parlant fort. De plus des sonneries des ascenseurs à chaque ouverture et fermeture des portes.
Très bel hôtel comme tous les AC.
Expérience décevante avec l’impression d’avoir été les dindons de la farce à qui on a refilé la dernière chambre invendable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear emmanuel,
I’m sorry to hear that noise pollution interrupted the comfort of your stay. Your comfort is our highest priority and I regret that we left you less than completely satisfied. Your feedback is welcomed as it allows us to monitor the guest experience. Thank you for taking the time to share your review.
Sincerely,
Michael Lauria
General Manager
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Lennox, Gestion de l’hôtel
Dear JOSUE, Thank you for this flawless rating. We enjoyed hosting you and hope to do so again soon. Sincerely, Lennox McIntosh, FOM
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Everything was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Angelica, We appreciate your review and recommendation. I'm delighted to know you found your stay to be top-notch. Please find a reason to visit us again soon. Best, Michael Lauria, GM
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Lennox, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Our team strives to provide a great experience. We thank you for writing a review, as your feedback is helpful in continuing to obtain this goal. We are thrilled to hear your stay was enjoyable. It is so nice to hear that you enjoyed our service, location, and accommodations. I appreciate you choosing our hotel while in the area, and we hope to see you again on a return visit.Best,Lennox McIntosh Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Amazing location, clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Anil, We are delighted to hear from you! We are thrilled to learn that you enjoyed our immaculate and cozy rooms, as well as our exceptional location. Please consider returning to visit us the next time you are in the area. Best, Michael Lauria, GM
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Lennox, Gestion de l’hôtel
Dear Melanie,Our team strives to provide a great experience. We thank you for writing a review, as your feedback is helpful in continuing to obtain this goal. We are thrilled to hear your stay was enjoyable. It is so nice to hear that you enjoyed our service, location, and accommodations. I appreciate you choosing our hotel while in the area, and we hope to see you again on a return visit.Best,Lennox McIntosh Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
No me gusto el que solo hay desayunos y el el mismo todos los días.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Johnny, Thank you for your kind review. I'm happy to know your stay was pleasant, and we appreciate you choosing us. Your honest feedback on areas we can improve is welcomed and fosters change for future visits. I will share your kind comments with our entire team as they work hard to make our guests feel at home. Best, Michael Lauria, GM