Note fondée sur 916 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Vraiment parfait, tout y est, c'est plutôt un petit appartement avec tout confort, proche des ports de croisière, c'est pratique. Autour on peut se restaurer pas cher et bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Bruno, Thank you for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay and found our hotel to be like a small apartment with all the comforts you needed. It’s great to know that our location near the cruise ports was convenient for you and that you appreciated the nearby dining options. We strive to provide a practical and comfortable experience, and your feedback means a lot to us. We look forward to welcoming you back to Extended Stay America soon!Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2024 sur Expedia
Nous avions réservé 6 mois avant pour une chambre 2 lits pour 1 nuit.La raison pour laquelle nous avions pris cette hébergement était en lien avec son emplacement pour le port everglade. À notre arrivé à 16h, on me dit qu'il ne leur reste que 1 chambre 1 lit on m'a donné l'option d'annuler ma réservation et de me chercher un autre hébergement. Après vérification avec son supérieur le préposé m'a proposé 2 chambres avec 1 lit. Le déjeuner, était très limité, muffins, gruau, yogourt, café et barre tendre.. Dans l'une des 2 chambres, il y avait une odeur de poudre de pied qui se dégageait. Par contre nous avons accès a un micro-onde, frigo et des rond de cuisine ce qui est bien pour les familles. Nopus étions près du publix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Hélène, Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We want to apologize for the room type you requested not being available. We regret any frustration and inconvenience this caused and are very grateful for your patience. We do everything possible to honor requests; however, depending on our occupancy, it is not always possible. Further, we appreciate you also sharing the positive aspects of your visit. We hope to have a future opportunity to show you the exceptional stay we are committed to providing every guest.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur de Farnham
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Manque de banc à l' extérieur,table et chaises à l' extérieur serait apprécié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your suggestion regarding the addition of outdoor seating. We'll certainly share this with our brand leaders for future enhancements as we continuously strive to improve our guests' experience. Thanks again for the valuable input; we hope to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
La chambre était très sale, c'est très bruyant: il y a des industries voisines qui font énormément de bruit. Le déjeuner est assez ordinaire : choix de 2 muffins, barres tendres et yogourt. C'est assez décevant. Je ne retournerai pas à cet hôtel pour un prochain voyage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, Thank you for choosing us. On behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure that it does not happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to host you in the future and to welcome you back again soon.Sincerely, Hotel Management
par un voyageur
Publié le 7 févr. 2023 sur Expedia
Les planchers des chambres étaient collant et dans une l’odeur de la chambre de bain pas trop bonne 😬
par un voyageur
Publié le 18 mai 2022 sur Expedia
Bien situé, près de restaurants et commerces. Personnel manquant aucun service . Ménage très mal fait .Déjeuner sans endroit pour prendre le repas et manquant des choses faut le dire pour qu' il vienne en rajouter. A déconseiller
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Jacques, thank you for taking the time to review our hotel. We regret not meeting your expectations and apologize for the cleanliness issues you experienced. We will address this with our housekeeping team and take steps to ensure we are more diligent going forward. We will also share your comments with our team regarding the service issues you experienced, and rest assured, we will take the necessary steps to ensure we are well-poised to serve you better. On a slightly positive note, we are happy our location worked well for you. We hope to have the opportunity to make your next stay with us outstanding in every respect.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur de St-Raphaël - France
Publié le 24 mars 2020 sur Expedia
Hôtel bien situé près du port de Fort Lauderdale.
Chambres propres et grandes.
Possibilité de prendre une navette (4 dollars par personne) pour se rendre au terminal de départ des croisières.
Petit déjeuner décevant, en self service dans l'entrée de l'hôtel, rien de frais et tout est sous emballage (muffins, barre céréales). Café et chocolat à volonté mais le mieux est de tout remonter dans la chambre pour prendre son petit déjeuner...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Loicet, thank you for choosing Extended Stay America. We are happy that overall you enjoyed your stay at our hotel. We are also glad you liked our great location and your spotless, comfortable room. However, we regret your disappointment with our breakfast and that it did not live up to your expectations. Based on your comments, we are working with our food and beverage team to address your concerns and identify where we can make improvements. Thank you also for your feedback, and we hope you will consider to revisit us.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 13 mars 2020 sur Expedia
Beaucoup de commodités proche et ils vont rafraichir toutes l hotel je vais la reprandre a mon prochain voyage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Extended Stay America. We are happy you enjoyed your stay at our hotel. We are also glad you liked our great amenities. Thank you also for your feedback, and we look forward to your next visit.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 9 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Hôtel très médiocre!
Publié le 14 juin 2019 sur HotelsCet hôtel est vraiment un des plus médiocres que j’ai jamais vus.L’acceuil a été mauvais ,chambre sale avec une odeur désagréable,internet ne fonctionne pas .Il y a eu des bruits de gens en état d’ebriete durant toute la nuit.Je ne recommande pas et je ne reviendrai jamais dans cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Mamadou, thank you for reviewing your stay. We apologize for the difficulties you encountered while you were here. Please be assured that we have discussed your feedback with our housekeeping team to review and action. Also, know our front desk is available to resolve issues, so we are sorry we were not aware of the noise problem, as we would have been happy to try and resolve the issue or move you to another room. We hope you will give us a chance to redeem ourselves the next time you are in the area.
Sincerely,
Hotel Management