Note fondée sur 927 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Toilette de la chambre 216 était très salle
Chambre très bruyante
Incapable de dormir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Manny Sanchez- General Manager, Gestion de l’hôtel
This is certainly not the level of cleanliness or comfort we strive for. I appreciate you bringing this to our attention, and I assure you we’ll address these issues with our team immediately. Please reach out to us directly so we can make this right for you. Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
L’air climatisé était très bruiente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Manny Sanchez-General Manager, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear you had a bad experience at our property, but we appreciate you bringing it to our attention. We strive to give every guest an exceptional experience, and we clearly fell short. We will share this feedback with our team members and leadership in order to avoid similar problems in the future. Thank you for taking the time to provide feedback.
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
Merci …. Employés courtois et polies
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Manny Sanchez - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking an instant to share your experience. We are delighted to hear you found The Hampton Inn Pompano Beach to your liking, particularly our friendly staff, our breakfast, and our rooms. Happy we exceeded your expectations.
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2023 par Manny Sanchez - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking an instant to share your experience. We are delighted to hear you found The Hampton Inn Pompano Beach to your liking, particularly our friendly staff, our breakfast, and our rooms. Happy we exceeded your expectations.
par un voyageur
Publié le 29 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2023 par Manny, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking an instant to share your experience. We are delighted to hear you found The Hampton Inn Pompano Beach to your liking, particularly our friendly staff, our food, and our rooms. Happy we exceeded your expectations. We endeavor to provide outstanding service and it was my honor to have you. We're looking frontward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
par un voyageur
Publié le 5 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2023 par Manny- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking an instant to share your experience. We are delighted to hear you found The Hampton Inn Pompano Beach to your liking, particularly our friendly staff, our breakfast, and our rooms. Happy we exceeded your expectations. We endeavor to provide outstanding service and it was my honor to have you. We're looking frontward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
par un voyageur
Publié le 28 juin 2022 sur Expedia
très bien.
Staff accueillant.
Propre.
De passage pour une nuit.
Chambre côté rue mais bien isolée.
Petit déjeuner ok.
Parking assez grand.
par un voyageur
Publié le 3 mai 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2022 sur Expedia
Excellent hôtel qualité-prix
par un voyageur
Alarme à 3 heure du matin
Publié le 30 déc. 2021 sur HotelsSignal d’alarme à 3 heure du matin, sans information sur l’origine lors du signalement ni le lendemain par la réception. Ce problème avait déjà été signalé plusieurs fois par des clients les jours et semaines précédentes. Pas d’excuse présentée par l’établissement (à priori et heureusement, pas d’incendie ou d’incident observé)