Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
Bien situé !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par tammy, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
par un voyageur
Publié le 2 mars 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par Tam, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2019 sur Hotels
Établissement propre, les chambres sont spacieuses. Cela mériterait un petit rafraîchissement mais c est tout à fait convenable pour une petite étape. Petit déjeuner bien achalandé et personnel de l accueil aux petits soins.
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2019 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating.
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2019 sur Hotels
par un voyageur de Montréal
Publié le 12 nov. 2018 sur Expedia
Les oreillers étaient inconfortables: trop grosses
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2024
Location is perfect for us. Staff is friendly, helpful, & professional. Rooms are beautiful & very clean. We travel monthly to this area and we make sure we stay here at this location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par marco, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. MarleneThank you so much for taking the time to share your feedback. We’re thrilled to hear that you found our location perfect, and that our team provided friendly and professional service. It’s also wonderful to know that you enjoyed the room.Your kind words truly mean a lot to us, and we’ll be sure to pass along your compliments to our staff. We hope to welcome you back again soon for another memorable stay.Warm regards,Marco MontenegroFront Desk SupervisorHampton Inn by Hilton Weston
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2024
I was not able to make the stay so arranged to stay in another location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Marco, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Patricia,Thank you for letting us know. We're sorry that you were unable to stay with us this time, but we completely understand that plans can change.If you find yourself in the area again in the future, we would love the opportunity to host you and provide you with a memorable experience. Please don’t hesitate to reach out for any future bookings or assistance.Wishing you all the best, and we hope to welcome you next time!Warm regards,Marco MontenegroFront Desk SupervisorHampton Inn by Hilton Weston
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feed back.