Note fondée sur 201 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Ariel , Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2023 par Paula, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Hollywood Gardens Inn and Suites for your Stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2025 par Ariel , Gestion de l’hôtel
Mr. Malcolm,Thank you so much for your valuable feedback, we hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Ariel , Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Don’t even bother

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
The walls had holes. The pillows were uncomfortable. The walls paper thin. Everyone including management slammed doors ALL NIGHT. It’s seriously not even worth it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Ariel , Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
The property was filthy smelled of marijuana There were people smoking marijuana out in the open the room smelled full of mold and then the man just said if you don't want to stay here I can send you to one of our other properties in North Miami we got there and not only did they not want to honor the price they charged us $22 more if we were to stay the room there was no cups to make coffee there the refrigerator was not working In the bathroom there was only 2 towels no face towels no washrags the room smelled We went downstairs to the desk to state I'll come soon and she said we don't give extra towels or Facetime but if you want cops I will check and see if I have any Went back up to the room and the key did not work So we had to go downstairs to have the key program again the second time At that point going back up at this point the elevator would not close findley the closes get back to the room Change our clothes and decide what's going to go out for dinner Get back to the hotel and the front door would not be open we have to knock on the glass for someone to come and open the sliding open door I'm so sorry the sense is not looking properly we'll work here and gain getting fixed Go upstairs to our room and our keys not working I have to go back downstairs to get the key reprogram again Go upstairs to our room and our keys not working I had to go back downstairs to get the key reprogram again I'm actually done writing If I'm not satisfied with the resolution I wi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Ariel, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Ariel , Gestion de l’hôtel
Dear Alex,Thank you for your valuable feedback, it was our pleasure to accommodate you and we hope to see you again in the near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Ariel , Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
No suficiente luz en la decamara La cobertura de cama negra No suficiente agua en lava mano del baño
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Ariel, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Ariel , Gestion de l’hôtel
Thank you