Note fondée sur 863 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Manque de propreté. Peinture défraîchie. Lit bcp trop mou. Besoin de rénovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par TJ Pierri - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guylaine,Thank you for taking the time to provide your feedback. I sincerely apologize for the lack of cleanliness and the issues you encountered with the condition of the room. Your comments about the faded paint and the bed comfort are noted, and I understand how these aspects impacted your stay. We are continuously working to improve our property, and your feedback will help guide those efforts as we look into necessary renovations.We hope you’ll consider giving us another opportunity in the future to provide a better experience.Kind regards,TJ PierriGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Valet parking too expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par TJ Pierri - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dany Drolet,Thank you for taking the time to share feedback regarding your recent visit to the Pelican Grand Beach Resort, specifically regarding the Valet Pricing. Your feedback is very important and valuable to us. Hope we see you again soon.Kind regards,TJ PierriGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
La bouffe est excellente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par TJ Pierri - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Carole,Thank you for taking the time to share feedback regarding your recent visit to the Pelican Grand Beach Resort. Your feedback is very important and valuable to us. Hope we see you again soon. Kind regards,TJ PierriGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Endroit d’exception
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par TJ Pierri - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,Thank you for being our guest at The Pelican Grand Beach Resort once more. We are pleased that we could provide you with a memorable stay. Evaluations like these inspire and motivate our Talent to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you every time your travels bring you to Fort Lauderdale.Kind regards,TJ PierriGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
R
par un voyageur
Publié le 4 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par TJ Pierri - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mélanie,Thank you for taking the time to share feedback regarding your recent visit to the Pelican Grand Beach Resort. Your feedback is very important and valuable to us. Hope we see you again soon. Kind regards,TJ PierriGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 8 mai 2023 sur Expedia
très bel hôtel, chambre au top et vue magnifique. Le restaurant de l'hôtel est super bon et le personnel sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par TJ Pierri - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for the wonderful review. I am thrilled to learn you had such a great experience here at the Pelican Grand Beach Resort. We are all looking forward to having you back here again for another visit soon! Be well! Kind regards,TJ PierriGeneral Manager
par un voyageur
Nice large room
Publié le 2 mars 2023 sur HotelsOld fashion hotel right on the beach, very large room with a living room and a cute SMEG fridge and modern bathroom, bed is comfortable, lots of storage space
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2023 par TJ Pierri - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Suzanne,Thank you for taking the time to share feedback regarding your recent visit to the Pelican Grand Beach Resort. Your feedback is very important and valuable to us. Hope we see you again soon. Kind regards,TJ PierriGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 août 2022 sur Expedia
Ce qui est le plus intéressant c’est l’installation de chaises et parasols sur la plage pour tous les résidents de l’hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par TJ Pierri - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Julie for taking the time to share feedback regarding your recent visit to the Pelican Grand Beach Resort. Your feedback is very important and valuable to us. Hope we see you again soon.