Note fondée sur 354 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 sur 5
50 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2013 sur Hotels
Cet hotel est vraiment pret pour une renovation!!!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 nov. 2012 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Un hotel a bas prix

Publié le 21 sept. 2012 sur Hotels
Si vous voulez séjournez dans cet hôtel, soyez conscient que ce n'est pas le plus beau des hôtels, par contre, vous êtes à proximité des activités que soit à Fort Lauderdale ou Boca Raton. Le service est très bien. Le prix est très raisonnable. La propreté des chambres est OK, sans plus ni moins.
4 sur 5
par un voyageur de St-Hyacinthe QC.

Hotel assez bien entretenu, bien situé

Publié le 24 mars 2012 sur Hotels
Qualité prix intéressant pour Pompano beach . Déjeuner minimum , personnel courtois, près de la route #1, grande chambre propre.
4 sur 5
par un voyageur de TARBES

super 8 POMPANO BEACH

Publié le 23 févr. 2012 sur Hotels
c'est un motel de chaine propre, avec une charmante hotesse prénomé Patricia .
4 sur 5
par un voyageur de Grabels, France

Publié le 1 févr. 2011 sur Hotels
A satisfait nos attentes.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
There were roaches on the walls when we got there. We turned around and walked out. It was disgusting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello laurie, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Ese
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jess,Thank you for sharing your feedback with us. We value all guest comments and welcome the opportunity to improve our services. For any further concerns or suggestions, please feel free to contact our management team directly.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
The room was terrible, smelled like mold, broken tiles in the bathroom, no water pressure, bed sheets had cigarette burns. Only one towel in the bathroom. The list can go on and on. Worst of everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cecilio, We're sorry to hear about your experience; your feedback is important to us for future improvements. We recommend guests contact management directly to share concerns during their stay. Thank you for bringing these matters to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Terrible

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
STAY AWAY! Seriously, this place is a disaster with signs stating "under construction" and it is not!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Fernando, We regret to hear about your experience and appreciate your feedback. We strive to ensure our guests' comfort and apologize for any inconvenience caused by our renovation process. We hope you will consider giving us another chance in the future to provide you with an improved stay.