Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Great overall location !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,We're thrilled you loved our location, steps from North Fort Lauderdale Beach, and we appreciate your review. We look forward to hosting you again at The Atlantic Hotel & Spa for another luxurious retreat!Warm Regards,Front Desk Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
Bel hôtel tranquille et luxueux. Personnel courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Celine,It brightens our day to know that you had a fantastic stay with us! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear our peaceful atmosphere and hospitable team hit the mark for you. Thank you for taking the time to share your experience, and we hope to welcome you back to The Atlantic Hotel & Spa soon!Warm Regards,Front Desk Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,It was a pleasure hosting you at The Atlantic Hotel & Spa! We're glad our location worked well for your trip, and we look forward to seeing you again soon.Warm Regards,Front Desk Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
We had an issue in our room and we felt that it wasn’t handled the way it should be
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,We appreciate your feedback, and we're happy to see much of your stay was pleasant. However, we apologize for any disappointment with how the situation with your room was handled. Please reach out to us offline to ensure we have all the necessary information to properly address your concerns. If you're in the area again, we hope you'll come back to see us.Warm Regards,Front Desk Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de stiring-wendel

Publié le 11 nov. 2023 sur Expedia
Franchement pas mal, un petit effort pour être plus classe. .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Marie,Thank you for your feedback. We're glad to hear your overall experience was positive. We appreciate your comments, and our team will consider them as we strive to enhance our guests' experience. We look forward to the opportunity to impress you more on your next visit to The Atlantic Hotel & Spa.Warm Regards,Front Desk Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
La chambre et la vue étaient superbes, mais après quelques heures, nous nous sommes rendu compte que notre chambre n’avait pas été faite. Nous avons été dérangés 3 fois par un homme de chambre et une fois par un ingénieur (?!). Le séjour aurait été parfait, mais nous avons dû nous fâcher et nous obstiner pour obtenir un remboursement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
While we are grateful for the opportunity to host you, please accept our sincere apology you did not have the comfortable stay we are known for. We assure you that cleanliness is one of our top priorities, and we have full housekeeping services in place to uphold our high-quality standards. Your feedback will also be discussed with the respective teams, as employees should be giving guests the space they need to have a comfortable stay. We hope you join us again, so we may prove to you we are more than capable of providing an excellent stay.Warm Regards,Vesna Petreska
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2022 sur Expedia
Un veille établissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,We appreciate hearing from our guests, but we are slightly confused about your feedback. If you have any concerns about your stay, please don't hesitate to reach out to us at your earliest convenience. Please be well, and we hope to speak with you soon. Warm Regards,Aaron OsborneGeneral Manager