Note fondée sur 507 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
This hotel is beautiful and very clean!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Austin Barry, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, Thank you for the great feedback regarding your stay. We are glad you enjoyed the experience at the resort. We look forward to hosting you again in the future. Best, Austin BarryDirector of OperationsThe Dalmar Fort Lauderdale
3 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 8 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par Austin Barry, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Dear Dave, Thank you for submitting feedback regarding your most recent stay with us at the Dalmar. We are sorry to hear that we failed to meet you expectations. We look forward to another opportunity to do so in the future. Please let me know personally if i can be of any further assistance to you. Best,Austin BarryDirector of Operations
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2022 sur Expedia
La qualité des restaurants de l'établissement sont super.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2022 par Austin Barry, Gestion de l’hôtel
Good morning, Thank you for your positive feedback. We have shared it with the team. Best, Austin Barry Director of the Front Office
3 sur 5
par un voyageur

Not to recommend

Publié le 15 févr. 2022 sur Hotels
Poor service not to say inexistant. 3 nights there and room was never cleaned up. Maintenance of hotel visibly not something they are concerned with.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2022 par Chris Dorsey, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We pride ourselves on delivering a memorable experience to each of our guests and are sorry that we did not exceed your expectations. We would welcome the opportunity to speak with you, and I ask that you please call the mainline and speak with the MOD Chris Dorsey. We look forward to speaking with you and re-earning your trust. Thanks in advance.
5 sur 5
par un voyageur de Moncton, NB

Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
Très original et agréable. Excellente qualité de la Terrasse, le restaurant en particulier la pieuvre, la viande et les desserts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2020 par GS Manager, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup!
5 sur 5
par un voyageur de Laval

Publié le 24 nov. 2019 sur Expedia
Plus: Confort des chambres et literies, grande douche
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2019 par GS Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for he feedback, happy you enjoyed the room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2019 sur Expedia
J’y retournerai! Très beau ,nourriture excellente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2019 par GS Manager, Gestion de l’hôtel
Look forward to your return!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2019 par DirGstServices, Gestion de l’hôtel
Much appreciated!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
The breakfast that I paid for when booking was misleading.it didn’t cover an any food.