Note fondée sur 932 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Hôtel vieillissant, pommeau de douche abîmé, les tapis de chambre sont vieux et laisse une mauvaise odeur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par William Tarquino, GM, Gestion de l’hôtel
It's disappointing to learn that your stay did not meet our high standards. Our promise is to provide you with an exceptional stay - with outstanding service, sparkling clean rooms, and unforgettable experiences. We're proud of the culture and team we've assembled, which allows us to quickly fix any guest issues and get our guests back to their beautiful and inspiring hotel experience. Our hotel management team is committed to thoroughly reviewing every detail of your stay. I deeply regret that we did not meet your expectations on this occasion. I hope you will give us another opportunity to showcase the true magic of our property.Regards, William Tarquino, GM
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
Far from every commodity.
Need to take Uber everyday.
Shuttle only deserve the bus station.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par William Tarquino, GM, DoubleTree Hilton Fort Lee, Gestion de l’hôtel
Hello Caroline,Guest comments provide us with a wealth of value and we thank you for taking a moment to share your thoughtful review. We are hopeful that you enjoyed the service our staff provides and were able to take advantage of amenities the hotel has to offer. I hope you had the opportunity to also enjoy Fort Lee - there is so much to do here!The pleasure was ours and we look forward to showcasing an enchanting DoubleTree by Hilton Fort Lee experience the next time you visit with us.Warm regards,William Tarquino, GM
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par William Tarquino, GM, Gestion de l’hôtel
We would like to apologize for the problems you encountered during your recent stay. As you can likely appreciate, we take feedback such as yours very seriously as it helps us achieve higher levels of service I can assure you that it was not a typical stay with us. We will be following up with our team to address these concerns and avoid recurrence going forward. We hope that you will consider staying with us again so we may have the opportunity to Make it Right.Regards, William Tarquino, GM
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par William Tarquino, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for a superb rating! Thank you for taking the time to write about your stay - we are thrilled you had a wonderful time and experienced every element of true hospitality. Our team enjoys going the extra mile to deliver the very best levels of service to our guests, and to look after their every need. I am so pleased you felt so welcomed and enjoyed everything about your time with us. We look forward to welcoming you back on many future occasions.Regards, William Tarquino, GM
par un voyageur
Publié le 23 août 2022 sur Expedia
Rien. Nous avions réservé 2 jours et nous n’avons même pas couché les 2e jours . Champs sentait l’humidité le système d’air climatisé coulait. La piscine mal entretenue et sale.
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2022 sur Hotels
Les lits sont très petits. J’aurais bien aimé que le déjeuner soir inclus.
Hôtel bien situé facile d’aller à New York sans payer le gros prix de résider à New York. Hotel très propre.
par un voyageur
Publié le 11 juin 2022 sur Expedia
Facilité d'accès et prix abordable.
par un voyageur
Publié le 9 juin 2022 sur Expedia
La chambre n’était pas propre, il y avait une odeur de cigarette, la ventilation ne fonctionnait pas, la porte de la salle de bain était toute brisée et la porte d’entrée de la chambre ne se verrouillait pas.
par un voyageur
Publié le 9 mai 2022 sur Expedia
Mis à part le trafic, cet endroit est très près de Manathan et pas dispendieux
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Far away from New York city. Long time travel for tourists not suitable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par German Luzardo, GM, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your feedback regarding your stay. Your rating guides us in enhancing our standards of service. We apologize if certain aspects of your stay did not meet your expectations. Our mission is to provide a warm, comfortable, and personalized experience for our guests. Your feedback is pivotal for us, and we will utilize it to ensure continual improvements in our service. Nevertheless, we're glad to hear that you enjoyed the remainder of your stay. We value your patronage and look forward to the opportunity to prove our dedication to quality on your next visit.Regards, German Luzardo, GM (Human Written)