Note fondée sur 234 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us a perfect rating and for recommending Platinum Hotel Fort McMurray to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Regards, Omnia Assal | General Manager
3 sur 5
par un voyageur

en gros, meh

Publié le 13 oct. 2018 sur Hotels
Le déjeuner était médiocre et il n'y avait pas de salle d'haltérophilie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2018 par Area GM, Gestion de l’hôtel
Merci Platinum Hotel ne sert pas le déjeuner, je ne sais pas ce que vous voulez dire par nous n'avons pas de salle d'attente! Le Platinum Hotel dispose d'un hall spectaculaire. Merci beaucoup pour vos commentaires et nous espérons vous revoir. Kind Redards, Hany Assal | Directeur général de secteur
5 sur 5
par Luc

very confy, little noisy over sometimes...

Publié le 17 oct. 2017 sur Hotels
i love Heat basement parking lot & very confy bed & 2 bathrooms, yeee
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2017 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de montreal

hotel platinum

Publié le 11 déc. 2011 sur Hotels
je nai pas aimer mon sejour le service aux chambres est pourris javais donner 10 a la femme de chambre pour le menage et quand je suis revenu a ma chambre rien na été fait. jai deposer une plainte et le lendemain il mont mis dehors de lhotel pour de fausse accusation vraiment déplacer je nau pas du tout aimer cet endroit je ne le recommande pas du tout.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Arcie, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and for posting 4/5 ratings. Your satisfaction is our top priority. If there’s anything we can do to make your next stay better, please don’t hesitate to let us know. We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Never cleaned my room the entire stay.

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Arlene-GM, Gestion de l’hôtel
First of James I would like to thank you for staying with us and I was sorry to hear you had to cut your intended stay short. I did some investigating and found you had checked in with your co-worker and both of you were advised that housekeeping was upon request at check in. There is also a tent card in the room stating this, We noted your co-worker requested services but you did not. I am truly sorry that this policy was not communicated to you more clearly and will investigate how we can improve communications.Take Care!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Arlene-GM, Gestion de l’hôtel
Thanks Roger-we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
the hotel is in a good location far from the regular hustle of downtown but close to good restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Arcie , Gestion de l’hôtel
We really appreciate you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Arcie , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. Your business is much appreciated, and we hope to welcome you back again soon. Thank you.