Note fondée sur 400 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2018 par Aala Darouech, Gestion de l’hôtel
Hello Allain, Thank you very much for your feedback. We hope see you again with us. Aala Darouech
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2016 sur Expedia
L'hôtel est très bien le personnel est courtois malheureusement en ce qui a trait à la télévision totalement nul seulement que les canaux de base seulement de chaînes spécialisée de nouvelles pas de chaînes de films,de spike tv ou autres vraiment nul comme comme choix
5 sur 5
par Gilles

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Had no ac in our room but they gave us a fan
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Jo, Gestion de l’hôtel
Dear Ty, Thank you for your review and comments. We truly appreciate the time you have taken to give us a high rating survey, which means a lot to us. On behalf of the Clearwater Suite Hotel, we thank you for your business and we appreciate your feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.Yours in hospitality,Jo NavoaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Jo, Gestion de l’hôtel
Dear Christa,We truly appreciate the time you have taken to give us a high rating survey, which means a lot to us. We shall share this with our team members so we can all be continually inspired to provide warm and caring service to everyone.We hope to welcome you back very soon.Yours in Hospitality,Jo NavoaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jo, Gestion de l’hôtel
Dear Sonja,We truly appreciate the time you have taken to give us a high rating survey, which means a lot to us. We shall share this with our team members so we can all be continually inspired to provide warm and caring service to everyone. We hope to welcome you back very soon.Yours in Hospitality,Jo NavoaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Fort Saskatchewan

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Staff are welcoming and rooms are great. Never had an issue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jo, Gestion de l’hôtel
Dear Kimberly, Thank you for sharing your recent experience at Clearwater Hotel, Fort McMurray! We sincerely appreciate your feedback and are happy to hear you had a an excellent stay and you liked that our staff are welcoming and rooms are great and never had an issue during your stay.We thank you for your support and we look forward to your next visit.Yours in Hospitality,Jo NavoaGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Great place to stay. Love the rooms with a living room, full kitchen and washer dryer in unit. Amenities are in walking distance and underground parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Jo, Gestion de l’hôtel
Dear Linda,We truly appreciate the time you have taken to give us a high rating survey, which means a lot to us. We shall share this with our team members so we can all be continually inspired to provide warm and caring service to everyone. We hope to welcome you back very soon.Yours in Hospitality,Jo Navoa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Jo, Gestion de l’hôtel
Dear Barrie,Thank you for your rating of your recent stay at Clearwater Suite Hotel, Fort McMurray! We sincerely appreciate your feedback. We thank you for your support and we look forward to your next stay.Yours in Hospitality,Jo NavoaGeneral Manager