Note fondée sur 294 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
63 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de ST PAUL

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Mal situé, pas propre, les fumeurs traînent à l’entrée. Pas recommandé pour les familles non fumeurs ou avec les enfants.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2022 sur Expedia
Pres fu mall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2022 par Stonebridge Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We are super close to the peter pond mall.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par SBH Team, Gestion de l’hôtel
Dear MarkThank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par SBH Team, Gestion de l’hôtel
Dear BryceThank you for giving us a perfect rating. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par SBH Team, Gestion de l’hôtel
Dear JazmineWe appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par SBH Team, Gestion de l’hôtel
Dear LidiyaThank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par SBH Team, Gestion de l’hôtel
Dear CurtisThank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par SBH Team, Gestion de l’hôtel
Dear JamesWe appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. Looking forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par SBH Team, Gestion de l’hôtel
Dear DillonThank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par SBH Team, Gestion de l’hôtel
Dear PrakashWe appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us.