Note fondée sur 511 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Saint Anselme
Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
We were at this property for less than 9 hours and we had the worst experience. The hotel staff called our room at 2:30 in the morning waking my entire family and yelling at me demanding that we come downstairs because "our payment was denied". We booked through third party and our payment went through just fine. Come to find out she was trying to call a different room. She never apologized and continued to yell at me and hung up on me. The hotel offered nothing to make it right except a free drink from the snack station. I would have been happy with an apology at the very least.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
It was good and it was cleab
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
All staff was friendly the front desk, kitchen, maintenance and housekeeping.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia