Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2021 par PSR Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent rating! We hope to welcome you back sometime soon. Kindest regards, Erica Brown Public Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2024
5 sur 5
par un voyageur de Gretna

Publié le 8 déc. 2024
The area still recovering from hurricane Ian and largely destroyed but rebuilding ongoing and the people are genuinely happy to see customers coming back!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 nov. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Room was clean property was in good shape. Watch your billing. They attempted to charge us double on a few items Example. They add a charge for over 2 people even if in a 2 bedroom suite. They doubled up the charges for each extra person….. when questioned, the female day manager threw the employees under the bus……. “They screwed this up” then after five minutes, she deducted the correct amount from the final bill with no apology no explanation or anything else and move on with her day. Horrible customer service. Please make sure you watch your Bill closely as they seem to pull this on. A lot of people is what other employees have said. Also note whenever you purchase anything food beverage, etc., they had on an 18% service gratuity fee, The service never seem to point that out, but if you’d ask them, they would say oh that all goes to taxes and not to us, which is a complete lie. So if you go to pink shell, do yourself a favor and check your bill every single day to make sure nothing was added on. It get costly Very quickly. Just sad this place has come to this. He used to be one of our favorites.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels