Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
74 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mickael, We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Please don't hesitate to contact us directly to discuss any concerns you may have had during your stay. We value your feedback and strive to improve for all our guests.
1 sur 5
par un voyageur

A fuir

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Super bruyant. Personnes etranges. Delabré. Sale
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello VALENTINE, We value your feedback and regret to hear about your experience. Your comments have been noted for further review. We appreciate you bringing this to our attention.
2 sur 5
par un voyageur

A éviter sipossible

Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Sejour juste acceptable pour une nuit, la chambre etait relativement propre, le mobilier pas en tres bon etat, voir cassé, une lampe avec la prise cassé, pas de produit de toilette, il manquait une serviette, mais tout a été rétabli rapidement, pas de petit dejeuner, juste le café a venir chercher a l’accueil, et surtout le bruit de la highway passante, tres peu d'insonorisation. Nous avons voulu changer de chambre, mais apparemment les chambres avec deux lits ne sont que de ce côté, a l'opposé seul des ch1mbres un lit donc pas pour les familles comme nous. Pour informations, les photos du site, que ce soit hotel.com ou autre, ne reflètent en aucun cas la réalité, celle ci doivent datées de plusieurs années . Bref a éviter sauf cas d'urgence
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello eric,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience you experienced with the state of the furniture and the broken lamp in your room. We strive to provide a clean and well-maintained environment for our guests and will address these issues with our team. Please note that our hotel does not offer complimentary toiletries, and we apologize for any inconvenience this caused. Regarding breakfast, we currently offer only grab-and-go options due to current circumstances. We regret any disturbance caused by the noise from the nearby highway. Our staff would have been happy to assist you with any room change requests. However, please understand that the availability of rooms with two beds is limited. We appreciate your feedback regarding the accuracy of the hotel photos online, and we will verify and update them accordingly. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rosilien, We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel délabré

Publié le 14 févr. 2022 sur Hotels
L hôtel nous avait réservé une chambre délabrée J avais réservé par erreur une chambre fumeur: elle sentait le tabac voir plus. La chambre était horrible Les draps étaient transparents tant ils étaient usagés Peu de respect pour les clients hôtels.com Après avoir râlé à la réception, le directeur nous a donné une chambre non fumeur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Guest comfort and satisfaction are of the utmost concern to us and our hotel is committed to making every possible effort to provide comfortable, clean and friendly accommodations. Allow me to apologize for any inconvenience these issues you have mentioned may have caused. This review gives us a insights of your experience and gives us a chance to improve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an even superior experience so please come see us again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Rapport qualité prix intéressant

Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
Séjour court de deux nuits. L’hôtel est correct mais sans plus. Cela reste un bon rapport qualité prix ceci étant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
Know that your voice is of tremendous importance to us. We value your business and thank you for the insight regarding our hotel. We are always looking for ways to improve upon the guest experience so thank you for sharing.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2018 sur Expedia
The room is perfect except for the floors that were not very clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Know that your voice is of tremendous importance to us and we value your comments about our room. We hope you'll return to see how we continue to grow thanks to valuable guest feedback such as yours.
1 sur 5
par un voyageur

Hôtel non recommandé

Publié le 2 avr. 2018 sur Hotels
Séjour très décevant. Hôtel mal entretenu, malpropre partout même dans la chambre. Très bruyant pendant la nuit, gens qui parlaient fort et cries à l'extérieur. Déceptions totales, non recommandé..et très dispendieux pour un hôtel de ce genre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
I am so sorry to hear about the situation that you experienced during your recent stay with us. Know that guest satisfaction is our utmost priority and we take what you have shared very seriously. Your review has been shared with management so that appropriate measured can be taken.
3 sur 5
par un voyageur de hennebont

motel 6 fort myers

Publié le 8 mars 2018 sur Expedia
motel correct pour le prix, petit dej inclu pour 75$. piece commune un vetuste mais chambre correct pour une nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Your feedback is very welcome as it helps us to continuously grow and evolve. Thank you for sharing your honest comments pertaining to our hotel. We hope you'll return to see how we continue to improve our service and hospitality.