Note fondée sur 720 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stᅢᄅphane,Thank you for sharing this rating, and we welcome you to visit us again anytime.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par Mac Patel, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par Françoise de Grenoble

Tres correct pour une nuit d étape

Publié le 1 août 2016 sur Hotels
Nuit d étape . Bon rapport qualité prix .
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2014 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2014 sur Hotels
4 sur 5
par Laetitia de Clichy

Bon rapport qualité sur la côte est de la Floride

Publié le 12 avr. 2014 sur Hotels
Bon emplacement, hôtel calme, idéal pour 1 nuit. Petit déjeuner moyen. Fast food à proximité. Point négatif: petite chambre.
4 sur 5
par Zouzou

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 févr. 2014 sur Hotels
4 sur 5
par xx de us

not the right day

Publié le 5 mai 2013 sur Hotels
as we arrived we founded out that an engagement party was going to happen there and that most of the hotel was booked for it. At 11pm the next door rooms returned with kids and seemed like they were alone in the hotel! bad timing. also we booked for a non smoking room but were into a smoking on (ashtray on the desk + odor) lukily they could have our room changed.breakfast was poor but ok.
4 sur 5
par un voyageur de Labelle

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Was better than expected for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard,We're glad to hear you found value in your stay with us. Your feedback is appreciated. Feel free to reach out to our management if you have any further comments or suggestions.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brennen,We're sorry to hear that your recent experience didn't meet expectations. Please feel free to reach out to us directly with any specific feedback you'd like to share so we can address any issues accordingly. We value your input and hope to have the opportunity to better serve you in the future.