Note fondée sur 931 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Nice
Publié le 16 sept. 2024 sur HotelsMy stay was good. The rooms were clean. The beds were comfortable. It was nice to have a fresh hot breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Monaliza, Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed the clean rooms, comfortable beds, and fresh hot breakfast during your stay.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Nice area, plenty of dining and shopping
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Gwen, We're glad you enjoyed the nice area with plenty of dining and shopping options nearby!
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Thank you Garrett.
par un voyageur de St Pete Beach
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Good customer service, clean room & convenient to shopping/food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Candace, Thank you for your kind words! We're glad you enjoyed the clean room, service, and convenient location.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
We stay at this hotel every other month for business. I understand the extra charges of $80 since some folks trash the room but we stay there all the time so my service man’s credit card wouldn’t work so I booked the room. He is handicap and I didn’t notice the room was not handicap accessible. He ask to change rooms and the rude desk clerk would not change it. We won’t be staying there anymore. Ridiculous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Patricia, Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience, but it is our hotel policy to charge 80 refundable deposit is a standard charge to cover any incidental damage. Our Check In staff also recommend a 2 Beds Handicapped room for accessibility needs but you declined the suggestion. Additionally, we do not take credit card payments over the phone, and the We value your business and regret that your recent experience was not satisfactory.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Berton, Thank you.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Timothy, Thank you.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Terry, Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Karen, Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
It was a great week stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Trudy, Thank you; we're delighted you had a great week with us!