Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
La musique s’éteint trop tardivement Nous avons du appeler l’accueil pour qu’à 23:30 la musique forte soit baissée C’est un hôtel familial pas une boîte de nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2024 par Beal House Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this issue to our attention. We a very sorry to hear that you had to call the front desk about the volume of the music during your stay. We have spoken to the restaurant manager about this issue and she will be using this as a training opportunity to ensure it does not happen in the future. We hope that when you return to the Fort Walton Beach area that you give us another chance to make your stay the best possible stay you could want.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Excellent property. Beautiful private beach. Multiple pools including adults only area. Staff was amazing. Truly a resort that you could just show up with sunglasses and a bathing suit and enjoy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Robin, Reviews just don't get any better than this one. Thank you so much for your support of our Beal House and your recognition of our spectacular staff. We loved having you as our guest, and we can't wait to welcome you back! Best, Paula Evans, GM
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you, Holly. We hope to see you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Kevin, we are so glad we met your expectations. Please come back to visit us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jaime, I am glad you had a nice overall experience and thank you for sharing your review. Please visit us again soon! Best, Paula Evans, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Very nice rooms. And friendly staff. Right on the beach.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Melissa, It's great that our nice rooms, friendly staff, and beach location made for a five-star experience. We enjoyed having you as our guest and hope to do so again soon. Best, Paula Evans, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Had a great stay for our one night stay. We had been in a high rise condo for 4 nights prior and wanted our last night to be closer to the beach. Nice facelift on an older property. Not too big and very easy to walk to restaurants nearby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Gene, We appreciate you taking the time to share your experience with us. We love hearing that your stay was enjoyable. Our associates work to provide a pleasant visit to become your hotel of choice when in the area. We look forward to your return trip. Best, Paula Evans, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Wonderful!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Geivi, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate the high rating you've given. Whenever you plan your next visit, we promise to provide the same level of comfort and convenience that made your stay exceptional this time. Best, Paula Evans, GM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
The rooms don't look as nice as pictures but it was great overall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Ashlyn, Thank you for staying with us and taking the time to leave a review. I'm glad to hear you had a great experience overall. We try to be as transparent as possible regarding our online photos, so I'm sorry we let you down. We hope to host you again in the future. Sincerely, Paula Evans, GM