Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating, Brigitte!We are delighted to see that you had a wonderful time at Hampton Inn Ft. Walton Beach. We're so glad that you felt nicely accommodated during your stay, and we look forward to a future visit from you!
par un voyageur
séjour de 3 nuits en famille
Publié le 11 nov. 2022 sur HotelsSéjour en famille. Hotel propre, chambre fonctionnelle, petit déjeuner correct. Parking gratuit à coté de l'hotel. accès à la plage derrière l'hotel très pratique. Plage de sable blanc, superbe. je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de laisser ce merveilleux avis!Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour à Hampton Inn Fort. Tellement Walton Beach! Nous visons l'excellence et nous sommes ravis que vous ayez apprécié non seulement notre propriété propre et notre délicieux petit déjeuner, mais aussi notre parking gratuit et notre emplacement privilégié ! Vos éloges nous permettent de savoir que nous réussissons !Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau pour une autre visite inoubliable!
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Didn’t expect to pay for parking at a hotel I am staying at.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Karen, thank you for sharing your thoughts with us. It's great to know that overall, your experience was positive at Hampton Inn Ft. Walton Beach. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Citlally, thank you for taking the time to leave a rating. Your feedback is valuable, and the team is always striving to enhance the guest experience. We're here to address any concerns you might have from your stay.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide a rating. Feedback is valuable, and our team is committed to enhancing the guest experience. We would be grateful for any additional details you might offer about your stay.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tessa, it’s wonderful to hear you had a great time at Hampton Inn Ft. Walton Beach. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Everything’s ok except tub not draining well and some rust on the drain area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Ellen, thank you for sharing your experience. It seems like there were some aspects of your stay that could have been improved. The team will ensure the tub and drainage issues are looked into. We appreciate your feedback and hope to provide an even better experience next time.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
The breakfast bar was nicely stocked.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Monica, we’re delighted you loved your experience at Hampton Inn Ft. Walton Beach. Our team is glad you enjoyed the well-stocked breakfast bar. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Isis, thank you for sharing your experience. Your feedback is important, and the team is committed to making improvements. We hope to welcome you back for an enhanced stay.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Angie, we’re delighted you loved your experience at Hampton Inn Ft. Walton Beach. Thank you for choosing to stay with us!