Note fondée sur 929 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Déjeuner à améliorer
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Bon deal
Publié le 1 déc. 2018 sur HotelsTrès bon hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2018 par Kaley Scott - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne avec des retours aussi positifs! J'ai partagé vos commentaires avec mes collaborateurs et ils se joignent à moi pour vous remercier de vos aimables paroles. Nous sommes fiers de notre hôtel et des services que nous fournissons et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.
par un voyageur
hotel sympa mais actuellement avec travaux
Publié le 6 nov. 2016 sur Hotelshotel sympa, personnel efficace mais en cours de renovation de novembre à fin 2016 donc pas mal de poussiere partout dans les couloirs etc et potentiellement du bruit. sinon rien à dire
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Mickey, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review, Shelley! We're thrilled to hear that you had a great experience during your stay. Your feedback means a lot to us, and we hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Mickey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Sheila! We're glad to hear you enjoyed your stay and appreciate your rating. We look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Mickey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review, Vevalyn! We're thrilled to hear you had a great stay with us. Your feedback means a lot, and we look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Chirag, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Bonnie! We're glad to hear that you had a positive experience with us. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions you have for improvement, please let us know. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur de Marne
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
The whole facility needs windows cleaned, common area walls need painting, etc. The topper was that the shower in the room above had a major leak when they took a shower, which came through the ceiling into our shower. It has obviously been doing so for some time, as there was what appears to be mold.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Mickey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Curtis. We sincerely apologize for the maintenance issues you encountered during your stay. Cleanliness and guest comfort are our top priorities, and we appreciate you bringing these concerns to our attention. We already addressed the shower leak and the cleanliness of the facility promptly. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Mickey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Patrick! We appreciate your feedback and are glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!