Note fondée sur 335 évaluations de clients

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3,6 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
Très bien , accueil chaleureux et rapide, upgrader à un studio , vieillot mais confortable. Parfait pour qui veut rester plusieurs jours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Marc, Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you received a warm and quick welcome and enjoyed the upgrade to a studio at Extended Stay America. We strive to make long-term stays comfortable for all our guests. We look forward to hosting you again!Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
The bartenders at happy hour were great!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
You get what u pay for
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We understand that your experience may not have fully met your expectations. Our goal is to provide good value while ensuring a comfortable stay for all our guests. Your comments are valuable to us, and we will use them to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future, and we appreciate your input.SincerelyHotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
They don't have good cooking gas I went to buy at Walmart to prepare our meals. They collected $100 as caution fee and promise to refund it after my stay. Till now I have not gotten the refund. That means I paid more than what was in the site ads. Not good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Kennet, We're sorry to learn about your experience with us. It's disappointing when the amenities don't meet expectations, and we understand your frustration regarding the caution fee. We apologize for any inconvenience caused by the delay in the refund process. Please know that processing transactions and refunds can take your bank a few business days, and we appreciate your patience. Thank you again for letting us know about your stay, and we hope to welcome you back for a much-improved experience.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
The smell of the room was offensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Megan, We are disheartened to see your comment, as this is far from what we want our guests to experience. Our promise to our guests includes a commitment to providing a clean and well-maintained environment, and we are very sorry that did not happen when you were here. Please be assured that your concerns have been shared with our team, and remedial steps within our housekeeping team are underway to ensure our future guests are not similarly impacted. We hope you will allow us to redeem ourselves in the future.  Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2024 sur Hotels