Note fondée sur 567 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 nov. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Devon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! please visit us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Je le conseille

Publié le 29 mai 2019 sur Hotels
De passage dans la région un soir de tornades . Nous avons retrouvé calmes et sérénité en arrivant dans ce très bel hotel. Le personnel est très accueillant Rien à redire
5 sur 5
par un voyageur de Mansfield

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Jessica , Gestion de l’hôtel
Dear Kevin, Thank you for filling out the survey regarding your stay with us. We hope to host you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024
Other than a big red stain on the carpet it was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jessica , Gestion de l’hôtel
Dear Dan,Thank you for your response we value your opinion and hope to host you again! Sorry about the spot on the carpet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jessica , Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your invaluable feedback it is appreciated. We hope to host you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Jessica , Gestion de l’hôtel
Kelly, Thank you for your rating. We hope to host you again!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
I was driving and became tired around midnight so decided to stop in and book a room. I booked online while pulling into the parking lot. Because it was after midnight, the booking went to the following day and I did not realize it. When I went into the hotel they did not have my reservation and I realized the error. They did not have any rooms for the night and refused to refund me when I had booked 10 minutes prior.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par armonnie, Gestion de l’hôtel
Hello Kimberly, sorry this has happened to you any refund request should be asked directly to the booking .com company the reservation was made through, the hotel will not be able to handle any refund request. sorry for the confusion. we look forward to serving you in the future and making things right.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
We paid for a suite but ended up with a handicapped room, the stay was still nice, just make sure we’re notified about the room switch ahead of time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Armonnie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. sorry you were not contacted with the room move. We look forward to seeing you again and hope we can make this right.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent stay

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Very pleasant stay. Staff was super courteous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Jessica , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope to host you again in the future!