Note fondée sur 884 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We appreciate your kind rating, and we hope to welcome you back again before long.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2019 sur Expedia
L établissement en général est bien. Déjeuner correct et propreté ok. Par contre, ma grande déception et surtout mon problème était le suivant: ils annonce dans leur description un stationnement pour camion et VR alors qu’ils n ont pas. Ils nous envoient dans un stationnement de centre d achat a quelques minutes de marche et surtout donc non sécuritaire pour laisser nos remorques ou VR.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2019 par Rhonda, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review. We appreciate your feedback and are glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you next time!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear He, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality. Best Regards,Guest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Larry, we're delighted to receive your positive rating! Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We look forward to hosting you soon! Best Regards,Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Christine, thank you so much for your valuable rating. It gives us immense pleasure to understand that you were happy with your stay and we look forward to hosting you soon! Best Regards,Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Quiet, comfortable and clean areas. Great staff and excellent customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Keila, thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you found our areas quiet, comfortable, and clean and that our staff provided excellent customer service. We look forward to welcoming you back for another great stay!Best Regards,Guest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future.Best Regards,Customer Care Team