Note fondée sur 609 évaluations de clients

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3,1 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Bon hotel de transit

Publié le 16 sept. 2016 sur Hotels
Proche de l'autoroute, d'une station service et d'une laverie. Emplacement ideal avant retour sur l'aeroport Dallas Fort Worth
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci pour le commentaire. Nous apprécions votre entreprise.
3 sur 5
par JEAN PIERRE de stoneham

Publié le 6 mai 2016 sur Hotels
une nuit avant de reprendre la route vers l'ouest
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2014 sur Hotels
Cet hôtel est une catastrophe. D'une saleté incroyable. A notre arrivée les draps et housses de coussins n'étaient pas changés des clients précédents. Pas de telephone juste la carcasse. Idem pour le réveil. Douche descellée. Baignoire sale et moisie, poils et cheveux des clients précédents un peu partout. Lavabo et tablette pas nettoyée à notre arrivée. Moquettes et sols idem.... J'ai visité plusieurs chambres mais toutes sur le même schéma: dégoûtantes!!! Nous avons du quitter cet hôtel!!!!! Photos a votre disposition!!!
3 sur 5
par Denis de France

Correct sans plus

Publié le 15 sept. 2014 sur Hotels
petit déjeuner minimaliste. ensemble moyen
1 sur 5
par Alain D de Paris, France

Not recommended

Publié le 24 avr. 2014 sur Hotels
A definite smell of tobacco although the room was non smoking. Cigarette burn marks on the toilet lid. Very dirty armchair. Loose electrical sockets. Bad overall impression.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Lavon,Thank you for your high rating! We are delighted that you had a positive experience. If there are any areas where we can improve to achieve a perfect score on your next visit, please feel free to share your suggestions. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Ashley,It's great to hear that you enjoyed your stay with us. Our priority is to ensure that our guests have a pleasant experience, and we're delighted to have met that objective.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Hakimah,Your perfect 10-rating is greatly appreciated! We prioritize your satisfaction, and we're delighted to know you had an outstanding experience with us. Thank you for selecting our services, and we look forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are truly grateful for your recent stay and for awarding us with a perfect 10-star rating. It brings us great joy to know that you had a wonderful experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we are excited to have the opportunity to serve you again in the future. Thank you for choosing our hotel, and we can't wait to welcome you back.
1 sur 5
par un voyageur

Pleasant Herbert

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
I was exposed to mold in the room I took sick because I have allergy to mold.Monday I had to get a steroid shot.I try call the hotel several times and I was told the manger would be there at 12:00 he wasn’t there so I left my phone number no call from anyone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Pleasant,I am deeply sorry to hear about the cleanliness issues you encountered during your stay. However, this is generally not what our guests experience with us and we hope you give us a chance to make it better for you. This issue has been taken up with our management and we are taking committed steps to rectify it and ensure this does not happen again. If you have any further queries, please contact the property directly for assistance.