Note fondée sur 203 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 Propreté de la chambre
2,5 Service et personnel
2,3 Confort de la chambre
1,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 août 2019 sur Expedia
Rien aimé, sale, fréquentation peu rassurante, bruyant
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2019 sur Hotels
Tres sale et très mal fréquenté
par Pierre de Thonon les Bains
Beaucoup trop proche de l'autoroute
Publié le 28 oct. 2013 sur HotelsLe motel tel que l'on se l'imagine dans une série C américaine. Autoroute beaucoup trop proche et chambre très mal isolée phoniquement et en plus très mal entretenue
par Lola
Publié le 29 août 2012 sur Hotels
Personnel dédegneux et pas accueillant. Pas d'internet alors qu'il est dit sur votre site qu'il été compris dans l'offre. Je garde un tres mauvais souvenir de l'accueil meme si la chambre était propre.
par Eve de Rouen, France
pas très clean
Publié le 23 mai 2012 sur Expedia
Pour : son prix
Contre : propreté
Emplacement : sur une grande avenue - trop de bruit
les draps sont changés et propres. Les sanitaires nettoyés.
C'est un hôtel qui mériterait une bonne rénovation. La moquette est sale ainsi que le tissu des fauteuils.
Les petits déjeuners sont donnés au compte goutte.
Le quartier ne paraît pas rassurant.
Fait pour y passer une nuit et pour son faible coût.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par bobby, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again
par un voyageur
Very bad motel
Publié le 22 août 2024 sur HotelsIn the first room, there were a dozen (!) dead cockroaches lying on the floor. In the second room, a cockroach was walking on the floor at night, and the refrigerator did not close due to the huge amount of ice in the freezer. There was absolutely NOTHING for breakfast, even the juice machine didn't work. Upon noticing this, the staff took one bar from the drawer and said it was breakfast. I have never seen such a bad hotel for this price. Avoid it!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par bobby, Gestion de l’hôtel
Here at Days inn , we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.
par un voyageur
Yuck
Publié le 22 août 2024 sur HotelsThe place did not look like the pic and it was a disgusting unsafe place .changed rooms three times and finally just left and lost my money on the room.horruble filthy place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par bobby, Gestion de l’hôtel
we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The toilet came unhinged while I was on it and we fell over!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par bobby, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
There was 1 toilet paper for 2 days! No coffee or breakfast or hot tub as listed! Place was very dirty! Please pay more instead of staying here! We stayed here because it was closer to event we were attending! Idk how this place is still open
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par bobby, Gestion de l’hôtel
Here at Days inn , we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.