Note fondée sur 211 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 sur 5
62 % des clients le recommandent
2,0 Propreté de la chambre
2,5 Service et personnel
2,3 Confort de la chambre
1,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2019 sur Expedia
Rien aimé, sale, fréquentation peu rassurante, bruyant
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2019 sur Hotels
Tres sale et très mal fréquenté
2 sur 5
par Pierre de Thonon les Bains

Beaucoup trop proche de l'autoroute

Publié le 28 oct. 2013 sur Hotels
Le motel tel que l'on se l'imagine dans une série C américaine. Autoroute beaucoup trop proche et chambre très mal isolée phoniquement et en plus très mal entretenue
2 sur 5
par Lola

Publié le 29 août 2012 sur Hotels
Personnel dédegneux et pas accueillant. Pas d'internet alors qu'il est dit sur votre site qu'il été compris dans l'offre. Je garde un tres mauvais souvenir de l'accueil meme si la chambre était propre.
2 sur 5
par Eve de Rouen, France

pas très clean

Publié le 23 mai 2012 sur Expedia
Pour : son prix
Contre : propreté
Emplacement : sur une grande avenue - trop de bruit
les draps sont changés et propres. Les sanitaires nettoyés. C'est un hôtel qui mériterait une bonne rénovation. La moquette est sale ainsi que le tissu des fauteuils. Les petits déjeuners sont donnés au compte goutte. Le quartier ne paraît pas rassurant. Fait pour y passer une nuit et pour son faible coût.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Worst hotel I’ve ever stayed at. There was no room cleaning over my 3 night stay. Doors were not sealed well, which led to a cricket and a few small roaches being seen in the room. On the third day I went to get clean bath towels for a shower, and no one was in the office at all. After an hour I went back to the office and was instructed to walk around the property to the laundry room to find towels. There were no towels in there either. The hotel itself smelled bad even though it was a non smoking unit. Overall just one of the worst experiences I’ve had.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
I only went to sleep while I was there and was gone all day so it was perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par bobby, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave a review! Guest satisfaction is our #1 priority and we are thrilled to know everything exceeded your expectations and hope you will visit us again soon. Thanks again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par bobby, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback about the staff and the service you have received. It is always great to see when our staff is going above and beyond for our guests, and I will make sure to share your feedback with our teams. We're looking forward to welcoming you back again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
It was terrible, the bedroom was dirty, the bed blanket was dirty and the whole room smelled like cigarette smoke, they changed our room but it was the same, we asked them to change the blanket and pillows because they smelled like smoke and were dirty but they said no, so I don't recommend it...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par bobby, Gestion de l’hôtel
we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Front desk staff tried to get me to take a smaller room than I paid for because they were completely booked. I wanted two beds since I was with my son. After getting my key, we walked to our room wherein the short walk I saw 2 separate drug deals happening at once. Majority of the parked cars had damage and smashed windows. We walked into our room and it felt dirty. There were pieces missing in the wall and linens were stained. I immediately booked another hotel and got out of there. When I returned the key to the front desk guy he was telling a group of teenagers nearby that they owed him money. I didn’t ask for a refund and just left.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par bobby, Gestion de l’hôtel
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!