Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Nice hotel perfectly located.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2023 sur Expedia
Best value for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2023 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business.
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2024
Quiet, clean. Comfortable bed. Great Staff, breakfast. Wish I could have stayed longer. 😀
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that you did not enjoy your stay with us.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Property was very clean and quieter side of town. Accessible to shopping and dining areas. Great pool area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and compliments
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
We booked because it had good reviews. At first glance, it’s not bad, and the staff is friendly. Area isn’t bad. After being there a bit, we found the floor was giving out in part of the room, to the point that the tv stand moved when you stepped there. We moved the chair to pull out the couch bed and found a used condom underneath, and found a dead roach by the sink. Won’t stay there again, and don’t recommend anyone else to.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. We have completed a 3.8 million dollar renovation with all new features and accommodation. We had the room inspected by a licensed pest control company and they could find no evidence of any infestation.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
We are a newly renovated property with a high QA score recently. Posted on three other third party websites to date No last name. Stayed for three nights two weeks ago. Booked through Expedia and posted on Hotels.com. Travelocity, and Orbiz. Apparently wanted a view of the pool or of gardens. Our pool is indoor and we are located across from Hurst City Hall so no pool or garden views. There is no record of a negative report in our front desk logs for the dates of the stay.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback