Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de muel

Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Dommage que le personnel ne soit pas du tout attentif (trop souvent sur son téléphone), l'hotel et la chambre sont grands mais la propreté de la chambre laisse à désirer. Du café est à disposition, enfin si vous avez de la chance...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello sylvain, We value your feedback and apologize for any inconvenience you experienced. Your comments will be shared with the team to ensure a better guest experience in the future. Thank you for bringing this to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2023 sur Expedia
Hôtel propre. Accueil peu sympathique, nous n'avons pas compris ce que la dame nous a demandé et ça l'a contrariée. Un peu de bonne humeur aurait été sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I'm very sorry for your poor customer service experience. My sincere apologies you found our associate unhelpful and unfriendly. We strive to provide sincere hospitality and we failed to do so. Thank you for your honest feedback which we will use to foster improvement; for that reason, we hope to see you on a return trip for a better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Parfait hôtel bien situé

Publié le 1 févr. 2023 sur Hotels
Parfait séjour dans cet hôtel pratique, propre et bien placé. Les chambres sont grandes et très belles avec beaucoup de charme. Seul le petit déjeuner était en retard par rapport à la haute indiquée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Charlene,We can't thank you enough for sharing your feedback with regards to our hotel. Please do come see us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Just fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello james,We appreciate your feedback and are glad to hear that your stay was satisfactory. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to reach out to our management team directly. Thank you for choosing to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
GREAT Location, the rooms are very good size and very comfortable. I would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Beatriz,We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location and spacious, comfortable rooms. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.
1 sur 5
par un voyageur de Garden Grove

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
This hotel is absolutely disgusting!!! All the staff isn’t friendly at all!!! Everything needs fixing from the broken elevator to the light fixture off the elevator, tv even the faucet in the bathroom! The trash through out the property is always overflowing! Seriously the dirtiest hotel I’ve ever stayed out! Shocking that this is a wyndham hotel!!! I will never ever stay at another La Quinta again!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jennifer, We're disappointed to learn about your recent experience and appreciate you bringing these concerns to our attention for further review. We encourage guests to reach out to our management team directly to address any issues experienced during their stay. Our aim is to provide a comfortable experience for all our guests and we'll address your feedback internally to improve our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Allyson,We are euphoric to hear that you had a wonderful stay at our hotel! If you have any further comments or suggestions, we would love to hear from you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Susana,We're glad to hear you had a positive experience during your stay! Please feel free to reach out to us with any further comments or suggestions. We look forward to welcoming you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Room is dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gladis, We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we will address this with our housekeeping team to ensure high standards of cleanliness are maintained. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kit, We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us with any specific feedback you may have so we can address any issues accordingly.