Note fondée sur 923 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de muel
Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Dommage que le personnel ne soit pas du tout attentif (trop souvent sur son téléphone), l'hotel et la chambre sont grands mais la propreté de la chambre laisse à désirer.
Du café est à disposition, enfin si vous avez de la chance...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello sylvain, We value your feedback and apologize for any inconvenience you experienced. Your comments will be shared with the team to ensure a better guest experience in the future. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2023 sur Expedia
Hôtel propre. Accueil peu sympathique, nous n'avons pas compris ce que la dame nous a demandé et ça l'a contrariée. Un peu de bonne humeur aurait été sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I'm very sorry for your poor customer service experience. My sincere apologies you found our associate unhelpful and unfriendly. We strive to provide sincere hospitality and we failed to do so. Thank you for your honest feedback which we will use to foster improvement; for that reason, we hope to see you on a return trip for a better experience.
par un voyageur
Parfait hôtel bien situé
Publié le 1 févr. 2023 sur HotelsParfait séjour dans cet hôtel pratique, propre et bien placé. Les chambres sont grandes et très belles avec beaucoup de charme.
Seul le petit déjeuner était en retard par rapport à la haute indiquée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Charlene,We can't thank you enough for sharing your feedback with regards to our hotel. Please do come see us again.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
It was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brittney,We are pleased to hear that you had a pleasant stay with us. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to provide a positive experience for all our guests. We hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Just for you
Publié le 3 oct. 2024 sur HotelsEverything was good. The exercise room was clean and well equipped. The breakfast was good, but the same thing each morning. No variety.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello james r.,We appreciate your positive feedback regarding the exercise room and breakfast. We take note of your comment about variety and will share it with our team for consideration in our future offerings. Your input is valuable to us as we strive to enhance our guests' experiences.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Check in was quick and easy. Room was nice and clean. It was very conveniently located and there was plenty of parking. The online check out was nice too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello trina,We are pleased to hear that you enjoyed the quick check-in, clean room, convenient location, ample parking, and online check-out service during your stay. Your positive feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dajoun,We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay with us. We look forward to welcoming you back soon for another amazing stay!
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Danny,We are thrilled to hear that you had an exceptional experience during your stay with us. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay!
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Juan,We are thrilled to hear you had a fantastic stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another amazing experience.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Bathtub look dirty shower curtain had mold on it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gregory,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced. Our housekeeping team has been notified to ensure our high cleanliness standards are maintained. Thank you for bringing this to our attention, your input helps us improve our services.