Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patrick,We are happy to hear you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2018 sur Expedia
Pas très propre, bibittes, toilette défectueux, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2019 par Rutik, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Microtel Inn and Suites North FortWorth and sorry for any inconvenience.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2018 sur Hotels
2 sur 5
par Patricia

Publié le 8 août 2017 sur Hotels
Personnel désagréable et non présent, le petit dejeuner laisse la desirer.....piscine dégoûtante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2017 par carlton, Gestion de l’hôtel
Hello Patricia, Thank you for your review. I want to apologize for your experience. We had a landscaping company come out and they blew the freshly cut grass into our pool and it turned it green. While I was in talks with their company to return and repair the damage. It took a couple of days before that could eventually happen. That's the reason for the pool closer at that time. The service agent attending you is no longer a member of the staff. Thank you for your concerns as we strive to get better. Please return soon for a better experience. Thank you
4 sur 5
par Christian

Hotel confortable et bien situé

Publié le 19 mai 2017 sur Hotels
Hôtel à 20 mn de Stock Yards
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2017 par carlton, Gestion de l’hôtel
Hola Christian, Thank you for you review. Please return soon.
4 sur 5
par daniel

Un peu excentré

Publié le 13 mars 2017 sur Hotels
Ce motel est excentré et ne permet pas de se reposer dans la journée. La propreté est moyenne. Petit déjeuner complet mais simple. Bon accueil
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Check in was not good. There isn't much around there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Angela, We regret to hear about your check-in experience and the surrounding area. Your feedback is valuable to us for future improvements to enhance our guests' experiences. For any further assistance or feedback, please feel free to reach out to our management team directly.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jesus,We regret to hear that your stay did not meet your expectations. We encourage you to contact us directly to discuss any concerns you may have had during your time with us. Your feedback is valuable in helping us improve our services.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
On the site it showed a pool & fitness room! Both were closed!! The picture below was breakfast! Didn’t get a picture of milk.. looked disgusting!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Samantha, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We encourage guests to reach out to our management team directly with any concerns so they can address them promptly and make improvements for future guests. Your feedback helps us to continuously enhance our guests' experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
I never stayed at the hotel. When I went to check in to the hotel, they asked me for an additional $60 cash payment for “incidentals”. And when I didn’t have it, they refused our check in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Aliadia,We apologize for any confusion regarding our hotel policies on incidentals. We recommend guests check all terms before arrival to ensure a smooth check-in process. Your feedback is valuable for future improvements.