Note fondée sur 685 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Thierry, Thank you for positively rating your stay!! Maz K. #Team6
4 sur 5
par un voyageur de savoie

hotel Euless

Publié le 18 juill. 2011 sur Hotels
état général passable, piscine petite, mais très propre. en bref très bon hôtel pour transiter, dans l attente d' un avion car très pratique pour se rendre à l aéroport de dallas fort worht. PS super literie....
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Denis,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Beware!

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Please do not go here! First thing i did was put my drinks in refrigerator and there was a dead roach in there!!! Then the day we came in late to shower and sleep and realized housekeeping hadnt came called and they said no housekeeping on Saturdays?? And offered me two towels and 1 washcloth for me and 3 kids wouldnt give me any more or take my dirty towels phone didnt work and saw roaches and dirt everywhere like the room wasnt even cleaned before we got there it was horrendous they also shows pics of a microwave with fridge but there is no microwave in the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Frances, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
HI Shawn, Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know. Natalie #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
They have roaches
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
FULL OF ROACHES!!!!! DO NOT STAY THERE
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Darien, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6