Note fondée sur 621 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par DAGUSE de LA ROCHELLE

Bon rapport Qualité/prix

Publié le 8 janv. 2015 sur Hotels
Bon rapport qualité prix nous recommandons cet hôtel pour 1 ou 2 nuits pas plus.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robert,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ron,Thank you for rating your stay!!Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
The room was dirty, there were holes in the main door and the bathroom door, staines all over the walls and the curtains, the lamp cover was broken as well. I did not even want to sit on the bed. The whole place smelled like cigarettes including the hallway! We staid for a couple of hours but just couldn’t get over the smell and making it hard for us to breathe so we ended up leaving.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
The person at the front desk was not helpful at all, he wanted to give me a room that a smoker was in, and I am allergic to smoke, and I specifically told him no. The property also shows that it has a pool there is no such thing. I left the property immediately when he couldn’t provide me with what I needed.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
It was alright they didn't have what they advertised like a pool are comp breakfast but I guess it has to do
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amanda, Thank you for the amazing rating! Natalie #Team6