Note fondée sur 246 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 29 oct. 2019 sur Hotels
Accueil rapide. Chambre a peu près propre et correcte sans plus. Pour une chambre non fumeur, il y avait une dizaine de mégots qui bloquaient la fenêtre et empêchaient la fermeture. Sachant qu’il y a une moustiquaire, la personne avant mois avait du salement fumer à la fenêtre ! Du coup il y avait une mauvaise odeur. Le petit déjeuner est très sommaire et seulement 3 tables pour tout l’hotel. Heureusement hors saison c’est gérable. Mais le choix est limité pour manger. La piscine avait une couleur douteuse et le fond ne donnait pas envie. Déçu compte tenu du prix élevé de la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2019 par AFarkas, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear you were not satisfied with your stay. I appreciate you bringing your concerns to my attention so that I may address them with our staff to make improvements in those areas. Thank you for your response.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Buena
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
It was quick and easy check in and guy at desk nice and friendly. Room was quiet and comfortable and cool AC and hot shower. Nice room for the price. Easy access to room, didn’t have far to walk from vehicle.
2 sur 5
par un voyageur de Florence

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
First, there are pool hours posted on doors and a directional sign for pool in Lobby. Per manager, no pool for several years. There was an odor of mold in my room. There were chips of paint missing off walls. There was puckering of paint near shower in bathroom. A large piece of ceiling had peeled off. There were brown stains on the walls (in my room and in hallway). I asked for a cot for my bonus grandson. I was told that they didn’t have one (it was offered to me for him 3 weeks earlier). The next morning, I saw one in the early morning hours in the laundry room (where they wash towels). I slept in a chair that night. I moved the chair so I could use my CPAP and found food on the floor. The shower had grab bars all over the place but nothing to keep from slipping on the floor of the tub. I have some bruises from the grab bars from slipping in the tub. My last night, the person who had the other half of my suite (a person I didn’t know) kept me up most of the night coughing. They took a bad trip (I was in town for my granddaughter’s funeral) and made it worse.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Front person was kind of rude
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Staff can be more welcoming and attentive. Also add additional items to breakfast. However loved the 3bd suite very very spaciois amd convinemant for larger families would stay again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Great experience.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Hotels