Note fondée sur 911 évaluations de clients
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2,3 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Motel bien
Publié le 31 mars 2024 sur HotelsBon petit motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you had a pleasant stay at our motel. We strive to provide a comfortable experience for all our guests, and we're glad to see that reflected in your review. We hope to welcome you back again soon!Sincerely, Miran PatelHotel Manager
par un voyageur
Hotel de "mer..de"
Publié le 12 déc. 2022 sur HotelsSurtout ne pas s'y aventurer, très sale, accueil déplorable, bruit toute la nuit, petit déjeuner très léger un pain de mie et café.....et j'en passe
par un voyageur
Nul
Publié le 23 juin 2022 sur HotelsNul,sale et accueil lamentable
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2019 sur Hotels
Pas propre du tout
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Relax
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fouchard,Thank you for the 4 out of 5 rating! We're glad you had a relaxing stay. We hope to see you again soon!Sincerely, Miran PatelHotel Manager
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kasce,Thank you for visiting our hotel. We would appreciate more details about your stay, especially since you rated us with only 6 stars. Your feedback is valuable as we strive to enhance our services. We hope to welcome you back in the near future!Sincerely, Miran PatelHotel Manager
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Roland,We are disappointed to see only a rating of 2-stars. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests, which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know that your feedback is very important to us and we would welcome the opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. You can expect a better experience next time. Please visit us again.Sincerely, Miran PatelHotel Manager
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chris,Thank you for your stay; however, the 2-star rating is disappointing. Please tell us what made you unhappy so that we can address it. We care about your satisfaction. Please respond.Sincerely, Miran PatelHotel Manager
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jose,Thanks for staying at our hotel and expressing your satisfaction through the review by giving us a 10-star rating. Your rating is very encouraging and motivating for our hotel and staff. We continuously make efforts to improve our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you, and your rating will motivate us to improve our hospitality. I hope to see you again soon!Sincerely, Miran PatelHotel Manager
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sandy,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you had such a great experience here and that you would rate us 10 out of 10 stars. We strive to provide the best service and accommodations for our guests, and it is great to hear that we succeeded in doing so for you. We hope you will come back and stay with us again soon. Sincerely, Miran PatelHotel Manager