Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2023 sur Expedia
Les chambres sont très mal isolés pour le son. La porte d’entrée est trop courte alors ont entend carrément tout ce qui se passe dans le corridor qui est très passant. Nous n’avons pas réussi à dormir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for reaching out. I would like to extend my sincere apologies for your stay. We thrive to offer our guests a place they can rewind and I am sorry we failed to do so for you. Please reach out to me the next time you are in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Great place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Brooke, We are delighted you enjoyed your stay at The Worthington Renaissance Fort Worth Hotel. We strive to provide each guest with an exceptional visit; therefore, it is lovely to know that we exceeded your expectations. We hope you will come back whenever your travels bring you to the area.Regards,Drew Hayden,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Larry, Thank you for the perfect rating. We are thrilled we met your expectations for a fantastic stay at The Worthington Renaissance Fort Worth Hotel. We look forward to having the pleasure of doing so again on your next visit to the area.Regards,Drew Hayden,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
We have stayed here a couple of times now & have really enjoyed the convenience of being so close to the stockyards & all the fun downtown activities!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GENERAL MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear Mindy, It is great to read your travels brought you back to see us again. Thank you very much for the terrific comments about our ideal location. We are delighted our hotel offers everything you need for you to enjoy a relaxing stay.  It was our pleasure hosting you and we look forward to your next stay at The Worthington Renaissance Fort Worth Hotel.Regards,Drew Hayden,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We are pleased your experience was a fantastic one, and we want to thank you for your excellent rating. All of us at The Worthington Renaissance Fort Worth Hotel look forward to your next visit.Regards,Drew Hayden,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Noe, Thank you for your recent stay at The Worthington Renaissance Fort Worth Hotel and for posting a generous rating. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and we look forward to seeing you again soon. Regards, Drew Hayden General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Recomendable

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Es mi hotel por excelencia cuando viajamos a FW esta super centrico y muy seguro y moderno. El personal es super atento.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Oscar, Thank you for making The Worthington Renaissance Fort Worth Hotel a part of your travel plans. We are glad our location was perfect for your needs and that our associates exceeded your expectations. We will share your kind words with our entire team. It was a pleasure hosting you, and we look forward to your return. Regards, Drew Hayden General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Veryyyyy beautiful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thank You
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thank You
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Great Hotel - Center of Action
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank You